Cum au rămas doi tineri fără 10.000 de dolari în cont? Erau puși deoparte pentru noua casă

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 07.05.2024 - 11:04
Cum au rămas doi tineri fără 10.000 de dolari în cont? Erau puși deoparte pentru noua casă - Foto: Profimedia / imagine rol ilustrativ
Cum au rămas doi tineri fără 10.000 de dolari în cont? Erau puși deoparte pentru noua casă - Foto: Profimedia / imagine rol ilustrativ

Cum au rămas doi tineri fără 10.000 de dolari în cont? Erau puși deoparte pentru noua casă. Cum au depistat că lipsesc și ce au făcut pentru a-și recupera agoniseala?

SHARE

Cum au rămas doi tineri fără 10.000 de dolari în cont? Erau puși deoparte pentru noua casă. Cum au depistat că lipsesc și ce au făcut pentru a-și recupera agoniseala?

Citește și: Amendă de 1.500 de lei pentru românii care stau la bloc. Ce motive pot invoca vecinii?

Doi tineri rămași fără 10.000 de dolari în cont

Visau la casa lor, dar au rămas fără cei 10.000 de dolari cu care trebuiau să plătească avansul. O familie din SUA a fost devastată să afle că banii lor pentru care au muncit au fost transferaţi ilegal într-un alt cont.

Citește și: Atenție! Escrocii se folosesc de AI: ”Aș fi băgat mâna în foc că am auzit-o pe fiica mea.”

Alana Regnier recunoaşte că întreaga familie este devastată de ceea ce li s-a întâmplat. Femeia locuieşte în Calgary împreună cu soțul ei și cei doi copii mici.
 
A mărturisit pentru CBC că a luat decizia dificilă de a se întoarce la muncă cu jumătate de normă după naşterea celui de-al doilea copil şi a lucrat aproximativ 600 de ore cu o organizație non-profit și a reușit să economisească aproximativ 10.000 de dolari pentru a avans.

Apoi, pe 14 martie, la o verificare de rutină a contului ei de la Bank of Montreal (BMO) a dus la descoperirea șocantă că 10.000 de dolari au dispărut. „A fost cu adevărat devastator, am fost complet șocați. Banii noștri s-au dus”.

Ea a spus că pierderea acestor bani a fost şi mai sfâșietoare pentru că simte că a pierdut timpul cu copiii ei mici pentru nimic. Familia Regnier se numără printre cei peste 100 de clienți Bank of Montreal care spun că au fost transferați bani din conturile lor fără autorizația lor. Clienții BMO din toată Canada au raportat pierderi colective de 1,5 milioane USD , iar unii spun că lucrează la un proces colectiv.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te