Fără căldură și apă caldă în Sectorul 6. Ce a anunțat Termoenergetica despre avarie și cât va ține?

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 19.01.2025 - 19:38
Fără căldură și apă caldă în Sectorul 6. Ce a anunțat Termoenergetica despre avarie și cât va ține? Foto: Freepik (fotografie cu caracter ilustrativ)
Fără căldură și apă caldă în Sectorul 6. Ce a anunțat Termoenergetica despre avarie și cât va ține? Foto: Freepik (fotografie cu caracter ilustrativ)

Termoenergetica informează duminică faptul că furnizarea agentului termic pentru încălzire şi apă caldă către punctele termice din Sectorul 6 şi din anumite zone ale Sectorului 5 este afectată de o avarie produsă în incinta CET Vest.

SHARE

”În această dimineaţă, CET Vest a redus sarcina termică de la 170 Gcal/h la 100 Gcal/h, iar temperatura turului primar a fost scăzută de la 98°C la 75°C.

Echipele CMTEB au intervenit încă din cursul dimineţii de duminică pentru restrângerea ariei de alimentare a CET Vest şi pentru preluarea alimentării punctelor termice afectate, de centralele CET Progresu şi CET Grozăveşti. Aceste măsuri au fost luate în încercarea de a diminua impactul parametrilor deficitari asupra consumatorilor”, anunţă Termoenergetica.

Totuşi, extinderea ariei deservite de CET Grozăveşti şi CET Progresu a fost realizată fără creşterea capacităţii termice furnizate de aceste centrale, ceea ce a condus la scăderea parametrilor de furnizare a apei calde şi a încălzirii în toate zonele alimentate de acestea.

Fără căldură și apă caldă în Sectorul 6. Ce a anunțat Termoenergetica despre avarie și cât va ține?

”În prezent, CET Vest funcţionează cu un singur cazan de apă fierbinte, care livrează o temperatură de 75°C. Acest nivel este insuficient pentru ca punctele termice să poată furniza servicii corespunzătoare de apă caldă şi încălzire”, arată compania.

Citește și: STUDIU Pui pompă de căldură și fotovoltaice în loc de centrală pe gaz? Se amortizează în 10-12 ani

”Reamintim că, deşi calendarul reviziilor programate pentru centrale a fost respectat, în acest sezon de iarnă au fost înregistrate şapte incidente numai la CET Vest, toate având un impact semnificativ asupra funcţionării sistemului de termoficare şi în mod direct asupra consumatorilor din Sectorul 6”, mai spune Termoenergetica.

”Pentru informaţii suplimentare, clienţii pot accesa mesajele preînregistrate la numărul 031.9442, linia telefonică gratuită 0800.820.002 şi aplicaţia Termoalert.Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi vă mulţumim pentru înţelegere!”, subliniază termoenergetica în comunicat.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te