Cei 30 brazi licitaţi au obţinut fonduri totale de 474.600 de euro. Cel mai râvnit brad a ajuns la 100.000 de euro iar compoziţia de Crăciun a lui Smiley a obţinut 60.000 de euro. Pentru brazi a fost licitat prin Zoom.
Cea mai mare sumă licitată a fost pentru bradul creat de Ştefania Mircea şi Salvaţi Copiii – 100.000 de euro, prin efortul comun al mai multor companii.
Unul dintre cei mai râvniţi brazi de Crăciun, numit „Music is the spirit - Smiling is the way to do it”, a fost vândut cu 60.000 de euro. Este creaţia specială a lui Smiley, pusă în slujba copiilor vulnerabili şi va ajunge la un copil talentat din programele organizaţiei Salvaţi Copiii.
Un alt brad a fost creat de pictorul Ştefan Câlţia şi fotograful Florin Ghenade. „Bradul Copilăriei” a fost adjudecat contra sumei de 16.000 de euro.
Creatoarea de modă Doina Levintza şi-a numit bradul „Scânteia de speranţă”, iar el a fost adjudecat contra sumei de 15.000 de euro.
La cele 19 ediţii anterioare ale festivalului, Salvaţi Copiii a strâns fonduri în valoare de 6.047.800 euro şi astfel a oferit asistenţă pentru 46.485 de copii.
Aproximativ 1 milion de copii, reprezentând 32% dintre elevii români, au în continuare nevoie de echipamente/ dispozitive electronice pentru educaţia în mediul online. Mai mult, 36% dintre familii dezavantajate economic nu au putut procura produse sau alimente de strictă necesitate în timpul crizei sanitare: 500.000 de copii au fost afectaţi în mod direct, potrivit news.ro.