Anterior, el fusese achitat în acest dosar de către Judecătoria Sectorului 3.
Mario Iorgulescu a fost condamnat la 3 ani de închisoare pentru complicitate la infracțiunea de lipsire de libertate și i-au fost interzise mai multe drepturi. De asemenea, are interdicție de a se apropia de victimă, Dragoș Vlăsceanu, pentru o perioadă de 5 ani, scrie Hotnews.ro.
Decizia Curții de Apel București este definitivă.
În decembrie 2018, Mario Iorgulescu fusese achitat în acest dosar de către Judecătoria Sectorului 3.
Faptele s-au petrecut în 2016, Mario Iorgulescu fiind acuzat că, alături de alți bărbați, ar fi răpit de pe stradă un tânăr care le împrumutase bani, l-ar fi sechestrat și bătut.
Pe numele lui Mario Iorgulescu - aflat în Italia - există și un mandat european de arestare emis de Tribunalul București. Procedura se desfășoară pe cale directă, între instanța română și cea italiană.
În august 2020, Mario Iorgulescu a fost trimis în judecată de procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti pentru omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.
În septembrie 2019, Iorgulescu a produs un grav accident rutier, fiind sub influenţa alcoolului şi a drogurilor.
Citește și: Mario Iorgulescu, trimis în judecată pentru omor: Inculpatul nu a frânat, accelerația era la maximum
Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.
Anchetatorii explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat care a decedat pe loc.
Conform procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.
Mario Iorgulescu a fost rănit în urma accidentului și a fost dus de familia sa la o clinică din Italia pentru a primi îngrijiri medicale, însă procurorii consideră că el se sustrage urmăririi penale.