(P) Cum trebuie să îți pregătești casa dată spre vânzare pentru vizionare

DE Newsweek România | 29.10.2019 - 11:07

După ce s-a înregistrat un anumit număr de persoane interesate de imobilul pe care l-ai pus în vânzare, începe pregătirea cu privire la următoarea etapă: vizionarea.

SHARE

Pentru aceasta, este necesar să dedici un timp special, astfel încât să oferi servicii de calitate, iar acesta trebuie programat în funcție de serviciul tău și al celor interesați. În primă instanță, trebuie să determini intervalul orar în care ești disponibil pentru vizionări.

Dacă lucrezi cu un agent imobiliar, este bine să i-l transmiți acestuia pentru a evita programările apărute neașteptat.

Dacă vinzi de unul singur, investește într-o agendă personală în care să organizezi vizionările după numele persoanelor, numerele lor de telefon, intervalul în care își prezintă disponibilitatea.

Important este să te asiguri că ai timp să ajungi acasă cu ceva timp mai devreme înainte de vizionare, pentru a-ți lăsa răgaz să te ocupi de pregătiri de ultim moment.

Identifică un reper cunoscut de mulți dintre potențialii cumpărători pe care să îl comunici alături de adresă. Oferă-te să aștepți, să le ieși înainte, ca să te asiguri că nu se rătăcesc și să îți arăți politeștea. Astfel, vei putea să le mai adresezi câteva întrebări în legătură cu scopul vostru comun.

Dacă vinzi un apartament, așteptând cumpărătorii în fața blocului, ai ocazia să le oferi și câteva detalii despre acesta, precum anul de construcție, eventuale lucrări de modernizare, sisteme de supraveghere sau antiincendiu, despre zona în care se află și ce beneficii prezintă aceasta.

Pentru a vedea ofertele de pe piața imobiliară din România, accesează Flatfy.ro, motorul de căutare care cuprinde majoritatea anunțurilor cu apartamente și case de vânzare și închiriere din țară.

Motorul de căutare Flatfy este un site obiectiv, inovativ și confortabil, unde totul este organizat simplu și clar, astfel economisind clienților timpul de căutare, acesta fiind orientat spre necesitatea consumatorului . 

Incă un plus este faptul că motorul de căutare a imobiliarelor din România poate fi accesat atât pe computer, cât și de pe tabletă și de pe telefonul mobil.

Odată ajunși în apartament, începe vizionarea și trebuie să fi pregătit să le arăți eventualilor cumpărători fiecare cameră și să încerci să scoți în evidență puncte forte – îmbunătățiri, lucrări de renovare/modernizare, izolare termică, materiale sau dotări premium și așa mai departe.

Este bine să îți faci un plan înainte, care te va ajuta să îți organizezi mai ușor prezentarea. Oferă informații legate de poziționarea apartamentului, materialele din care sunt făcuți pereții dintre camere, cheltuielile de întreținere sau pentru alte servicii disponibile (servicii de salubrizare, de deszăpezire, de siguranță, în special în cazul blocurilor aflate în ansambluri rezidențiale mai noi).

Nu uita să prezinți detalii și despre cartier – dacă există grădinițe/ școli/ licee, farmacii, magazine/ hipermarketuri/ mall-uri, bănci, parcuri sau mijloace de transport în comun, dar și situația locurilor de parcare.

Pune întrebări pentru a afla ce așteptări au cumpărătorii, care este bugetul de care dispun și care este modalitatea în care ar vrea să facă plata, dar nu uita să dai de înțeles că și tu ești cât se poate de deschis și le stai la dispoziție pentru orice întrebare sau nelămurire. Muncxa ta va fi mai redusă dacă alegi să angajezi un agent.

În acest caz, lasă-i lui oportunitatea de a discuta cu clienții, întrucât metodele sale de persuasiune pot fi mai de folos.

Unii specialiști recomandă chiar să pleci de acasă pe durata vizionării. Astfel, eventualii cumpărători vor fi mai dispuși să pună întrebări delicate pe care poate le-ar evita în fața proprietarului. La final, interesează-te de prima impresie lăsată de locuință și de cât de interesați sunt cei care au venit la vizionare de achiziționarea ei.

Menționează, totodată, că ești dispus să răspunzi la orice întrebare suplimentară și că pot veni la o nouă vizionare dacă vor să ceară și opinia unei persoane apropiate înainte de a lua o decizie finală.

Pentru a vedea oferte cu apartamente de vânzare București, poți folosi aplicația Flatfy.ro. Igiena este foarte importantă și, cu siguranță, o casă curată va atrage mai mulți clienți.

Ai grijă ca baia să fie curată, de la chiuvetă la gresie. Oglinda trebuie curățată, la fel și geamurile cabinei de duș. Înlocuiește prosoapele cu unele curate.

Hainele murdare pot fi puse în coșul de rufe sau în mașina de spălat, dar este bine să nu o pornești pentru că ar putea face destul de mult zgomot în timpul vizionării.Este recomandat să nu ai la vedere vase murdare. Dacă ai o mașină de spălat vase, poți să așezi înăuntru.

Dacă nu, acestea trebuie spălate și așezate în dulap. Curăță și aragazul sau coboară capacul acestuia. Ai grijă să eliberezi cât mai bine suprafețele din bucătărie precum masa sau blatul. Esteticul este, de asemenea, de laut în seamă.

Aranjează pernele de pe canapea, șterge praful, dacă este cazul și eliberează măsuța de cafea. LAsă lumina să intre, trage draperiile, oferă senzația unei încăperi deschise, luminoase, care va induce o stare de spirit plăcută. Nu lăsa hainele la vedere și șterge oglinzile.

Aerisește bine întreaga casă, mai ales dacă ai în posesie animale de companie. Încearcă pe cât mai puțin posibil folosirea odorizantelor de casă, deoarece unele mirosuri pot deveni deranjante sau neplăcute, sau anumiți potențiali cumpărători pot fi alergigi la ele, ceea ce va crea un discnfort total.

Dacă locuința se află într-un imobil din imediata apropiere a unei unități de învățământ și vizionarea are loc în intervalul în care elevii sunt la ore și este gălăgie, închide geamurile înainte ca eventualul cumpărător să ajungă.

Același lucru este valabil și în cazul în care locuința se află, de exemplu, la un etaj inferior al unui bloc situat lângă un bulevard foarte circulat.

Fii o gazdă bună în timpul vizionării, nu neapărat pentru că asta îți va aduce un cumpărător la sigur, ci mai mult din simplă politețe. Oferă-i cumpărătorului un pahar cu apă sau o cafea.

Un astfel de gest nu costă nimic, dar sigur va face întreaga experiență memorabilă pentru persoana interesată de locuința pe care vrei să o vinzi și, de ce nu, ar putea fi un factor care influențează decizia ei de cumpărare.

De astăzi, new.Flatfy.ro devine Korter.ro. Korter este un motor de căutare a imobiliarelor noi, o alegere confortabilă de găsire a complexelor rezidențiale din România.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te