De la o idee simplă la un fenomen global - aceasta este povestea remarcabilă a ieșenilor Cristina și Alexandru Badan.
Povestea din spatele brandului TraLaLa: De la Iași la un fenomen global
În 2012, constatând lipsa de conținut educativ în limba română pentru copii, au lansat TraLaLa, un canal YouTube dedicat cântecelor educaționale.
Fără experiență în domeniu, dar cu o viziune clară și cu multă determinare, au transformat acest proiect într-un brand global de succes, un ecosistem de canale în peste 20 de limbi cu o audiență lunară de peste 1,2 miliarde de vizualizări, aplicații mobile și televiziuni pentru copii.
„Ziarul de Iași” a discutat cu soții Badan despre parcursul lor până în acest moment, despre cum au reușit să construiască un brand cu un impact global și despre provocările întâmpinate pe drum.
Ei ne-au dezvăluit că, până la sfârșitul acestui an, vor să lanseze al doilea post de televiziune „TraLaLa Desene Animate”, dedicat exclusiv desenelor animate pentru copii.
La Iași se află echipa de management, care dezvoltă ideile și strategiile de distribuție.
Echipa locală se ocupă de distribuția conținutului pe TV, YouTube, aplicații mobile și platforme de streaming. De asemenea, de la Iași este gestionat canalul TraLaLa TV.
În anul 2012, ieșenii Cristina și Alexandru Badan trăiau într-un apartament închiriat din București, împreună cu cei doi copii mici ai lor.
Cristina gestiona un magazin online de accesorii de mireasă și rochii de seară, în timp ce Alexandru dezvoltase o revistă medicală în care vindea publicitate.
Cutreiera Bucureștiul cu o Dacie la care se dezumfla continuu roata dreapta-față. Însă viața lor urma să ia o turnură neașteptată.
Citește continuarea pe Ziarul de Iași.