Contractele vizează practic studiile geotehnice, topografice, de circulație și expertiza tehnică pentru două lucrări mari de infrastructură: un pasaj suprateran în zona Cățelu și sistematizarea rețelelor de transport auto din zona Drumul între Tarlale. Deși era logic să se încheie câte un contract pentru fiecare obiectiv, nu trei, aceasta este o practică des folosită de administrațiile locale pentru a evita licitațiile, ca să se înscrie în procedura de achiziție directă, arată Hotnews.
Primarul Sectorului 3, Robert Negoiță: ”Noi avem un acord-cadru pentru proiectare, dar nu are toate specialitățile în el, studiu geo, expertiză tehnică, studii de circulație. Noi când am făcut acordul-cadru nu ne gândeam că o să facem proiecte mari de infrastructură. Înteleg că nu este aceeași firmă. Nu știu mai multe detalii, nu fac eu achizițiile.”
Marius Popescu, șeful Serviciului de Investiții de la Primăria Sectorului 3, spune că achizițiile făcute respectă legea.
”Nu am spart contractele. Sunt două lucrări diferite. Noi intenționăm să lărgim strada Drumul între tarlale la 4 benzi pe sens, avem acceptul al Primăriei Capitalei. Este o lucrare de drumuri. Iar pasajul de la Cățelu este o lucrare edilitară de poduri. Se fac diferite studii de specialitate și nu poate să le facă o singură firmă pe toate. Nu știam că o singură firmă le face pe toate. Nu știu ce au făcut colegii de la achiziții. S-au făcut după catalogul electronic, după Legea 98, nu s-a făcut nimic ilegal”, a explicat acesta.
”Nu am spart contractele. Sunt două lucrări diferite. Noi intenționăm să lărgim strada Drumul între tarlale la 4 benzi pe sens, avem acceptul al Primăriei Capitalei. Este o lucrare de drumuri. Iar pasajul de la Cățelu este o lucrare edilitară de poduri. Se fac diferite studii de specialitate și nu poate să le facă o singură firmă pe toate. Nu știam că o singură firmă le face pe toate. Nu știu ce au făcut colegii de la achiziții. S-au făcut după catalogul electronic, după Legea 98, nu s-a făcut nimic ilegal”, a explicat acesta.