Contextul pandemiei COVID-19 a accelerat multe proiecte de digitalizare si a presupus implementarea rapida a solutiilor pentru operatiuni fara numerar, nu doar in industria bancara. Solutiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clientilor, sunt accesibile prin retelele de masini ale bancii, mult mai mari numeric decat reteaua de unitati, cu disponibilitate, in mare parte, 24/7.
Aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc) sunt mai eficiente, pentru ca permit efectuarea operatiunilor intr-un timp mult mai scurt, fata de casieriile clasice, mai transmite Raiffeisen Bank în comunicatul de luni dimineața.
Citește și: Tot mai mulți pacienți cu COVID, la ATI. 25 din cei 28 de pacienți care au murit, nevaccinați | Newsweek Romania
„Pandemia a insemnat, pe langa multe altele, si o deschidere mai mare din partea clientilor fata de solutii digitale, lucru care ne-a incurajat sa adaptam in consecinta si solutiile noastre pentru numerar, degrevand astfel agentiile de o munca repetitiva, cum e cea de casierie.
Astfel, colegii nostri din unitati vor putea dedica mai mult timp interactiunilor cu valoare adaugata pentru clienti, fiind la dispozitia lor atat pentru consultanta legata de serviciile digitale ale bancii, cat si pentru produsele de creditare, de economisire sau investitii", a spus Monica Udrescu, director Canale de Vanzare cu Interactiune Umana la Raiffeisen Bank, potrivit Hotnews.
Citește și: Aproape 300 de copii au fost confirmați cu COVID în ultimele două zile. Patru focare, în școli | Newsweek Romania
Operatiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi facute pe masini multifunctionale sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivaluta). Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).