Alegeri prezidențiale LIVE

Vezi în timp real prezența la vot
6.084.744 Votanți în România
33,79 %
516.595 Votanți în străinătate
Click aici pentru statistici complete

S-a redeschis circulația pe Podul Grant. Cât vor mai dura lucrările la structura de rezistență?

DE Eduard Niculescu | Actualizat: 31.03.2024 - 17:19
S-a redeschis circulația pe Podul Grant - Foto: Facebook/Nicușor Dan
S-a redeschis circulația pe Podul Grant - Foto: Facebook/Nicușor Dan
tramvai 41
tramvai 41

S-a redeschis circulația pe Podul Grant. După aproape o jumătate de an în care traficul auto, dar și al tramvaielor liniei 41 s-a realizat pe un singur sens, situația a revenit la normal începând de azi, 31 martie. Totuși, lucrările la structura de rezistență vor continua.

SHARE

S-a redeschis circulația pe Podul Grant. După o jumătate de an de chin pentru șoferi, dar și pentru cei care foloseau tramvaiul 41, de duminică, 31 martie, se poate circula din nou pe ambele sensuri ale podului. Cu toate acestea, lucrările la structura de rezistență a acestuia vor mai dura câteva luni.

S-a redeschis circulația pe Podul Grant. Cât vor mai dura lucrările la structura de rezistență?

Timp de 6 luni circulația autovehiculelor, dar și a tramvaiului 41 a fost închisă pe Podul Grant, pe sensul Crângași - Turda.

De duminică, 31 martie, de la ora 11.00, cei care folosesc această rută au scăpat de corvoada respectivă, circulația revenind la normal, pe ambele sensuri, inclusiv pentru tramvaiele liniei 41.

Prezent la evenimentul de redeschidere a circulației pe sensul aflat jumătate de an în reparații, Primarul General, Nicușor Dan, a afrmat că termenul de finalizare completă a lucrărilor este luna august a acestui an. 

Acest lucru ar însemna că proiectul ar fi gata cu un an mai devreme decât s-a precizat în contract. Lucrările.

Lucrările au costat în total 54 de milioane de lei, aproximativ 11 milioane de euro.

Citește și: De unde vine numele Podului Grant? Pasionala poveste de iubire care a decis totul

„Așa cum am promis, am dat în această dimineață drumul la circulația rutieră pe Podul Grant, pe sensul Crângași-Turda și pe bretelele de acces. Se circulă și pe cele două linii de tramvai.

Lucrările la pod, care costă în total 54 de milioane de lei, se vor termina în luna august, cu un an mai devreme decât era prevăzut în contract. Mai sunt de făcut lucrări sub pod, care nu vor afecta traficul”, a precizat Nicușor Dan , într-o postare făcută pe pagina sa de Facebook.

Și tramvaiele liniei 41 circulă din nou, de azi, în ambele sensuri de mers - Foto: Facebook/Nicușor Dan

Totuși, cei care vor folosi podul nu vor scăpa total de neplăceri, deși reprezentantul firmei care face reparațiile a dat asigurări că lucrările ce au rămas de făcut nu vor afecta traficul

Acesta a explicat că lucrările la structura de rezistență vor continua, dar că nu există vreun pericol legat de siguranța traficului.

Mai mult, aceste lucrări vor continua să fie desfășurate în intervalul orar 10:00 – 15:00 și presupun montarea unui parapet și a unor materiale de protecție împotriva coroziunii.

Citește și: Podul Grant se deschide doar pe jumătate. Bucureștenii nu scapă de haos în trafic

Lucrările rămase la structura de rezistență nu vor afecta bunul mers al traficului, au mai precizat oficialii,  oficialilor.

Potrivit lui Nicușor Dan, autoritățile au semnalat probleme și la pasajele de la Lujerului și Obor, dar și la Podul Băneasa, de pe drumul ce duce spre Ploiești.

Lucrările la aceste trei obiective vor fi începute chiar în cursul acestui an, a mai precizat edilul Capitalei în postarea sa. 

Citește și: „Măcel”, sub Podul Grant. Ultrașii UTA și Steaua s-au bătut cu rapidiștii: 4 răniți, 5 mașini praf

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te