Sute de pasageri au așteptat ore în șir bagajele pe Aeroportul Otopeni: „Management dezastruos”

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 19.07.2024 - 08:53
Sute de pasageri au așteptat ore în șir bagajele pe Aeroportul Otopeni: „Management dezastruos” Foto: captura video Antena3
Sute de pasageri au așteptat ore în șir bagajele pe Aeroportul Otopeni: „Management dezastruos” Foto: captura video Antena3

După ce au plecat din Antalya cu o întârziere de două ore, călătorii au trebuit să mai petreacă încă pe atât în aeroportul Otopeni pentru a-și putea ridica bagajele.

SHARE

Sute de oameni, printre care mame cu copii, au stat până târziu în noapte în aeroport. Se pare că problema a fost cauzată de lipsa de personal.

Astfel, după ce au ajuns cu întârziere în România, sute de oameni printre care mame cu copii mici, au fost nevoiţi să rămână pe aeroportul Otopeni până târziu în noapte. În momentul în care am întrebat Biroul de Informaţii al aeroportului despre situaţie, răspunsul a fost: "Fără telefon, acum chem poliția."

Printre călătorii afectaţi de situaţia din aeroport s-au numărat şi primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, dar şi europarlamentarii Gheorghe Piperea şi Eugen Tomac.

Sute de pasageri au așteptat ore în șir bagajele pe Aeroportul Otopeni: „Management dezastruos”

Astfel, după ce au ajuns cu întârziere în România, sute de oameni printre care mame cu copii mici, au fost nevoiţi să rămână pe aeroportul Otopeni până târziu în noapte. În momentul în care am întrebat Biroul de Informaţii al aeroportului despre situaţie, răspunsul a fost: "Fără telefon, acum chem poliția."

Printre călătorii afectaţi de situaţia din aeroport s-au numărat şi primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, dar şi europarlamentarii Gheorghe Piperea şi Eugen Tomac.

Pasager: "Noi am zburat cu Air Turkish şi ei au venit cu bagajele dar uite că sunt oameni care stau de 2-3 ore şi nu noi adulţii, copiii sunt problema."

Citește și: Piloții de la TAROM vor primi 1500 Є în plus și majorarea diurnei la 240 Є/zi. Greva a încetat

Gheorghe Piperea: "E mai bine de o oră. Problema care se pune este că nu mai apare pe niciun fel de monitor avionul care a venit de la Bruxelles. Eu nu am întâlnit niciodată așa ceva și mă întreb ce s-ar putea întâmpla dacă aș lasă lucrurile așa cum sunt și să vin peste o zi sau două să îmi iau bagajul."

Pasager: "Se pare că nu au oameni la handling că să descarce bagajele. E minunat, e ora două dimineață să știți."

Eugen Tomac: "De aproape două ore. Mi se pare inadmisibil să nu explice nimeni, să lipsească conducerea.

Citește și: TAROM reia zborurile, conform programărilor. Compania a ajuns la un acord cu piloții

Este o persoană responsabilă în acest aeroport care este de serviciu pe timp de noapte, are obligația să vină să explice oamenilor ce se întâmplă. Mi se pare un management dezastruos."

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te