Vești bune pentru clienții Hidroelectrica. Își pot plăti facturile direct în aplicație. Ce spun reprezentanții companiei și ce trebuie să facă românii?
Vești bune pentru clienții Hidroelectrica
Hidroelectrica a încheiat luni cu compania PayU un contract pentru furnizarea de servicii de plată cu cardul pentru clienţii finali, informează compania într-un comunicat transmis.
Contractul, adjudecat ca urmare a parcurgerii unei proceduri de achiziţie sectorială la care au participat trei ofertanţi - PayU, asocierea formată din CEC Bank - Europayment Services şi Netopia Financial Services, are o valoare de 3,463 milioane de lei şi include servicii de plată prin aplicaţia proprie a companiei, iHidro, inclusiv pentru versiunea de mobil, precum şi prin site-ul oficial, hidroelectrica.ro.
Noile servicii de plată vor îmbunătăţi accesibilitatea şi comoditatea platformelor digitale ale Hidroelectrica, oferind clienţilor o modalitate sigură şi uşoară de gestionare a plăţilor, apreciază Hidroelectrica.
Citește și: Anunț de ultimă oră de la Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile din luna august?
"Semnarea acestui contract marchează o etapă extrem de importantă în angajamentul nostru de a îmbunătăţi experienţa clienţilor prin digitalizare. Prin parteneriatul cu PayU, un lider în soluţii de plată online, ne asigurăm că clienţii Hidroelectrica beneficiază de metode de plată fluide, sigure şi eficiente. Acest lucru face parte din strategia noastră mai amplă de a creşte eficienţa operaţională şi de a continua să oferim soluţii de energie verde adaptate cerinţelor pieţei din România. Suntem încrezători că aceste îmbunătăţiri vor consolida satisfacţia clienţilor nostri si vor face mai atractivă şi sustenabilă oferta Hidroelectrica," a declarat Karoly Borbely, preşedintele directoratului Hidroelectrica, citat în comunicat, potrivit Agerpres.
Potrivit sursei citate, această iniţiativă se aliniază cu eforturile continue ale Hidroelectrica de a moderniza serviciile şi răspunde cerinţelor clienţilor privind asigurarea unei flexibilităţi îmbunătăţite în gestionarea conturilor proprii de energie.
Implementarea procesatorului de plăţi are ca termen 15 zile de la emiterea ordinului de execuţie de către Hidroelectrica, ulterior parcurgerii unui proces de conciliere a tehnologiilor informatice utilizate şi finalizarea dezvoltărilor suplimentare necesare aplicaţiei iHidro. Noua metodă de plată cu cardul, inclusiv integrarea cu Apple Pay şi Google Pay, va aduce un plus de confort, asigurând o experienţă rapidă şi eficientă în gestionarea plăţilor facturilor de către clienţii companiei.
Citește și: 12.900.000 de lei costă montarea de panouri solare, de către Hidroelectrica, pe 20 de centrale
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România şi furnizează servicii tehnologice pentru Sistemul Energetic Naţional. Compania operează 187 de centrale cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW. În plus, deţine un parc eolian la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW. Compania acoperă, de asemenea, 13,09% din piaţa de furnizare din România.