Este cel de-al doilea mare brand tehnologic occidental care se retrage din statul asiatic în ultimele săptămâni, transmite Reuters, citată de Agerpres.
Din data de 1 noiembrie, compania nu mai furnizează conținut pentru utilizatorii din China continentală, se arată într-un comunicat postat pe site, care-i direcționează către alte pagini pe utilizatorii serviciilor de e-mail Yahoo şi AOL.
„Ca recunoaștere a dificultăților în creștere cu care se confruntă mediul juridic și de afaceri din China, gama de servicii Yahoo nu va mai fi accesibilă din China continentală de la 1 noiembrie.
Citește și: BRD vrea să deschidă cu forța caseta de valori a interlopului Belgian Tănase și a unui fost procuror
Yahoo își menține angajamentul față de drepturile utilizatorilor și față de internetul liber și deschis. Mulțumim utilizatorilor pentru sprijinul lor”, a precizat un purtător de cuvânt al Yahoo, conform sursei citate.
Decizia vine după cea a Microsoft Corp, care a închis luna trecută rețeaua Linkedin în China.
Microsoft a invocat mediul operațional mult mai dificil și cerințele stricte impuse de autoritățile chineze.
Citește și: Deutsche Welle: Românii, un popor de proprietari într-o sărăcie lucie
În ultimii ani, Yahoo îşi redusese prezența în China, piață pe care a intrat în 1998.
În 2012, Yahoo a încheiat un acord cu Alibaba Group privind vânzarea participației deținute la gigantul chinez din domeniul comerțului.