Ce a pățit o turistă care și-a rezervat un sejur la un hotel. ”Banca a sugerat blocarea cardului”

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 06.12.2023 - 11:03
Ce s-a întâmplat după ce o turistă și-a rezervat o vacanță  Foto: freepik.com - rol ilustrativ
Ce s-a întâmplat după ce o turistă și-a rezervat o vacanță Foto: freepik.com - rol ilustrativ

O turistă care și-a făcut rezervarea unui sejur cu plata la proprietate s-a trezit într-o situație bizară. Banca i-a recomandat blocarea cardului. Acum are rezervarea anulată.

SHARE

Cei care vor să plece în vacanță de sărbătorile de iarnă se trezesc cu tot felul de situații bizare. O turistă s-a trezit cu rezervarea anulată, iar reprezentanții băncii i-au sugerat să blocheze cardul. 

Unii cred că ar fi vorba despre o preautorizare a cardului, ca o dovadă a confirmării rezervării. 

Ce a pățit o turistă care și-a rezervat un sejur la un hotel. ”Banca a sugerat blocarea cardului”.

Femeia a povestit pe un grup de socializare destinat vacanțelor ieftine că și-a făcut o rezervare la o unitate de cazare. A vrut să plătească direct la proprietar și i s-a acceptat acest lucru. Numai că, între timp, i s-a întâmplat un lucru bizar. 

A primit mesaje de la bancă, iar când a sunat la call center i s-a recomandat blocarea cardului. 

Citește și: Cât plătești în plus pentru o vacanță în Antalya în 2024. În Grecia poate fi mai ieftin

”Am făcut o rezervare pe Booking, începând cu data de 30 noiembrie, cu plata la proprietate. Am intrat în seara asta pe aplicație să îi arăt soțului unde vom merge și mi-a apărut mesajul că nu m-am prezentat la proprietate.

Și ciudat, nu mai acceptă rezervări pe Booking. Am rămas perplex. Am verificat mailul să văd dacă am primit ceva. Nimic. Am intrat din nou în aplicație și îmi apărea rezervarea. Și, cel mai ciudat, duminică seară am primit 3 notificări de la banca cu tranzacție neautorizată. Luni am sunat la call center și am fost sfătuită să blochez cardul”, a povestit turista pe grupul de socializare.

Mulți utilizatori s-au grăbit să-și dea cu părerea. 

”Au încercat să preautorizeze cardul introdus ca garanție, nu au reușit după 3 încercări, v-au anulat rezervarea”, a explicat un utilizator.

Însă încercarea de autorizare a fost fără specificarea sumei ce urma să fie reținută drept garanție, iar în acest caz, banca i-a recomandat blocarea cardului respectiv. 

Citește și: Voucherele de vacanţă se vor da altfel, de anul viitor. Ce valoare vor avea

Femeia se poate adresa și poliției dacă va considera că a fost vreo tentativă de fraudă.

În această perioadă sunt multe țepe cu unitățile de cazare pentru că este cerere uriașă pentru rezervări de sejururi pentru sărbători, astfel că poliția, dar și agențiile de turism, recomandă turiștilor să fie foarte atenți la detalii atunci când doresc să facă rezervări. 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te