Hidroelectrica închide azi portița de 5 zile în care poți trimite indexul. Clienții care nu fac acest lucru vor plăti un index aproximat de către companie.
Citește și: Anunț de la Hidroelectrica. Ce trebuie să facă clienții până pe 28 iunie să nu aibă o factură mare?
Ce trebuie să facă, azi, clienții Hidroelectrica ca să plătească o factură corectă, fără aproximări
De obicei, compania aproximează un index mai mare, astfel încât clienții vor plăti o factură mai mare. De două ori pe na se face regularizarea, iar clienții plătesc mai mult sau mai puțin în funcție de cât s-a aproximativ.
Citește și: Burduja: „Hidrocentrala Tarnița este o etapă esenţială în consolidarea infrastructurii energetice”
Astăzi, 28 iunie este ultima zi în care puteți citit indexul și îl puteți trimite la Hidroelectrica.
Cine trimite Indexul?
- aveti contor vechi cu disc;
- aveti contor digital non-inteligent(adica non-smart);
- aveti contor inteligent, dar NU exista infrastructura ca sa va fie citit contorul de la distanta/nu este activata functia de a se citi de la distanta, deci contorul dvs "inteligent" se comporta fix ca un contor normal non-inteligent(non-smart), asadar in TOATE cele 3 cazuri de mai sus, TREBUIE sa trimiteti indexul luna de luna
Transmiterea indexului la Hidroelectrica se poate face in 3 feluri:
Folosind platforma web de la linkul de mai jos https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
Apeland numarul gratuit 0800 800359(apelabil doar din Romania). Trebuie introdus codul locului de consum format din 12 cifre(cod vechi) sau din 10 cifre(cod nou), apoi trebuie apasata tasta #, dupa care se introduce indexul. Va recomandam sa trimiteti indexul folosind noul cod pentru locul de consum.
Din contul online iHidro. Tab-ul "Utilizare" --> click pe "Indexul autocitit al contorului"
Pt comunicarea indexului folosind varianta telefonica aveți nevoie de codul locului de consum pe care il gasiti pe a doua pagina a facturii Hidroelectrica.