De ce a fost obligată compania H&M să retragă o reclamă la uniforme școlare, după acuzații grave?

DE Florin Budescu | Actualizat: 23.01.2024 - 11:12
De ce a fost obligată compania H&M să retragă o reclamă la uniforme școlare, după acuzații grave? - Foto: Profimedia Images - imagine cu caracter ilustrativ
De ce a fost obligată compania H&M să retragă o reclamă la uniforme școlare, după acuzații grave? - Foto: Profimedia Images - imagine cu caracter ilustrativ

De ce a fost obligată compania H&M să retragă o reclamă la uniforme școlare, după acuzații grave? H&M a renunțat la reclamă, după ce au fost formulate plângeri contra acesteia.

SHARE

De ce a fost obligată compania H&M să retragă o reclamă la uniforme școlare, după acuzații grave? H&M a renunțat la reclamă, după ce au fost formulate plângeri contra acesteia, că sexualizează copiii.

Compania și-a cerut scuze și a eliminat reclama din Australia, după ce utilizatorii de pe rețelele de socializare s-au plâns că aceasta sexualizează copiii.

De ce a fost obligată compania H&M să retragă o reclamă la uniforme școlare, după acuzații grave?

„Am eliminat această reclamă”, a declarat gigantul suedez pentru CNN. „Ne pare foarte rău pentru ofensa cauzată de acest lucru și analizăm modul în care prezentăm campaniile, în viitor”, a explicat H&M.

Anunțul, salvat sub formă de captură de ecran, de un număr de utilizatori ai rețelelor de socializare, înainte de a fi eliminat, prezenta două eleve de școală elementară, îmbrăcate în uniformă școlară, cu sloganul „Fă astfel încât capetele să se întoarcă, cu moda H&M Back to School”.

Citeşte şi: Top-ul Miliardarilor Forbes a „sărăcit” cu 87 de persoane. Șase români au averi cu nouă zerouri în $

Această reclamă a provocat o reacție pe rețelele de socializare, unde utilizatoarele au numit-o înfricoșătoare şi deranjantă și și-au amintit propriile lor povești frustrante, despre cum erau privite atunci când erau la școală.

Scriitoarea australiană Melinda Tankard Reist, care spune că munca ei abordează sexualizarea și daunele pornografiei, a fost printre primele de pe rețelele de socializare care s-au opus reclamei.

„Ce intenție aveți cu acest anunț sponsorizat pe Facebook?” ea a postat pe X, cunoscut anterior ca Twitter.

Citeşte şi: Compania care a început ca o afacere cu hârtie igienică. Acum, va face prima rețea mobilă 4G pe Lună

„În general, elevele mici nu vor să „întoarcă capetele”. Numărul mare de fete cu care relaţionez în școli doreşte să fie lăsat în pace să învețe și să se distreze și să nu atragă atenția asupra aspectului lor fizic”, a spus Reist.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te