Consumatorii de la Hidroelectrica spun că platforma de transmitere a indexului de consum nu este funcțională de câteva zile. Acest lucru îi încurcă deoarece, în unele situații, calculele s-au făcut estimativ, iar asta a dus la facturi mai mari uneori.
Având în vedere numărul de abonați pe care îi are Hidroelectrica este foarte posibil ca platforma online să fie suprasolicitată.
„Deși introduc CNP-ul și completez Captcha, primesc mesajul de eroare din foto atașată...
De ce nu se poate comunica indexul la Hidroelectrica? Cum se transmite consumul de către clienți?
https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
E bine că Hidroelectrica a remediat problema cu descărcarea facturilor din iHidro, însă acum de dimineață NU se mai poate comunica indexul folosind platforma web HE, în condițiile în care mai sunt 2 zile de transmitere a indexului.
Citește și: Ora ideală pentru pornirea centralei termice. Sfaturi pentru facturi mai mici la încălzire iarna
Să sperăm că se va remedia cât mai curând...”, a spus un consumator atașând imaginea de mai jos.
Compania a anunțat săptămâna trecută despre faptul că au început să fie emise facturile noi și că acest lucru ar putea duce la anumite decalaje în ceea ce privește transmiterea datelor.
Termenul de plată în cazul facturii pentru luna decembrie este martie 2025, deci consumatorii au suficient de mult timp la dispoziție pentru a efectua plățile.
„Hidroelectrica a început să emită facturile pentru luna decembrie 2024. Ca de obicei, suma apare mai întăi în iHidro și este foarte posibil să nu fie disponibil încă pdf-ul facturii pe e-mail sau în iHidro”, se arată în comunicarea oficială.
Foto: Puterea.ro(fotografie cu caracter ilustrativ)
„Aveți puțină răbdare și se vă remedia asta în câteva ore sau cel mai sigur a doua zi. Sincronizarea iHidro cu baza de date cu facturile HE nu se face instantaneu, ci se pare că este nevoie de 1-2 zile, până în acel moment opțiunea de a plati facturile nu este disponibilă.
Citește și: Anunț surprinzător de la Electrica și Hidroelectrica: Românii primesc o sumă de bani înapoi
Vă recomandăm, să aveți răbdare și NU uitați că aveți 45 de zile că să plătiți facturile, deci e timp”, se mai arată în notificare.