Australianul și-a acuzat furnizorul de energie electrică, AGL, de trimiterea de facturi pe baza unui index eronat pentru casa sa situată în nord-vestul orașului Sydney. Iar ultima factură, în valoare de peste 833 de dolari australieni (aprox. 2.600 de lei) a fost picătura care a umplut paharul, bărbatul certându-se în mod repetat cu soția sa pentru faptul că nu făcea economie și îl așptepta cu lumina aprinsă în toată casa.
„Pentru ce ai lăsat luminile aprinse, de ce este aprinsă lumina în toată casa, de ce este pornită încălzirea?”, îi reproșa Bryn Lawson soției sale. Acum, regretă, relatează nypost.com.
După ce soția l-a părăsit, bărbatul a primit răspunsurile la plângerile trimise furnizorului de energie. AGL și-a cerut scuze pentru emiterea de facturi pe baza unor cifre eronate, a făcut regularizarea și i-a oferit credit clientului său pentru facturile viitoare.
Odată cu regularizarea, Bryn Lawson a constatat și că noua factură nu este cu mult mai mică decât cele dinainte, când era și soția sa acasă. Prim factură după regularizare și divorț a fost de 625 de dolari australieni, față de 833 de dolari australieni factura care a destrămat mariajul celor doi.
Acum, Lawson spune că îi este „greață” de facturile la energie și că este pregătit să se debranșeze.
„N-am nicio problemă să-mi pun cortul, panouri solare și bateria. Pot trăi așa, frigiderul funcționează”, a spus bărbatul.