Compania Zabka a intrat pe piața magazinelor de proximitate rivalizând cu Mega Image sau La doi pași. Compăania a deschis magazine sub brandul Froo. Astăzi, firma vrea să concureze și vânzarea de cafea stradală țintind clenții lanțului „5 to Go”.
Żabka Polska este un lanț de magazine de proximitate din Polonia. Există cel puțin 9.000 de magazine cu și fără personal în Polonia, inclusiv cel puțin 500 în Varșovia și peste 340 în zona Tricity, începând cu aprilie 2024.
O companie poloneză vine în România să concureze „5 to Go”. Cât va costa o cafea la colț de stradă?
Pentru a atrage clienții, magazinul va propune un preț al cafelei de 4 lei, cea mai ieftină și poate ajunge la 6-7 lei în funcție de „condimentare”. Cele mai scumpe vor fi caffe-latte.
„România este o piață semnificativă în Europa Centrală și de Est, cu un profil de consumator similar celui polonez. Perspectivele de dezvoltare pentru piața din România au făcut din această direcție un pas firesc în extinderea Grupului Żabka. Consumatorii români apreciază magazinele mici, de proximitate, unde pot face achiziții impulsive pentru consum imediat”, spune Anna Grabowska, Președinte, Żabka International.
În Polonia, compania vinde 15-20 milioane de ceștid e cafea pe zi.
Compania poloneză a deschis primele magazine în România - Froo.
Cifra de afaceri a retailului a fost de aproximativ 650 de milioane de euro în 2010. Începând cu 2022, Żabka are peste 15,5 milioane de clienți.
Pe lângă magazinele sale obișnuite cu personal, Żabka are și magazine mai mici, fără personal, numite Żabka Nano (fostul Żappka,de asemenea, numele aplicației mobile Żabka, introdusă în 2020).
Printre magazinele Żabka Nano notabile se numără unul situat în interiorul celui mai mare magazin Decathlon din Polonia.
Citește și: Apare un nou lanț de magazine în România care va concura Mega Image. Cât costă berea și pâinea?