Raiffeisen Smart Market, prima aplicație bancară din România care calculeaza amprenta de carbon

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 11.04.2023 - 16:12
Sediu Raiffeisen Bank - Foto: Raiffeisen Bank
Sediu Raiffeisen Bank - Foto: Raiffeisen Bank
Raiffeisen Smart Market - Foto: Raiffeisen Bank
Raiffeisen Smart Market - Foto: Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank este prima bancă care lansează în România o apricație de loializare, Raiffeisen Smart Market, care include și o soluție de calcul a amprentei de carbon.

SHARE

Noua aplicație de loializare și recompensare Raiffeisen Smart Market, lansată de Raiffeisen Bank în România, își diversifică serviciile prin adăugarea soluției de calcul a amprentei de carbon, unică pe piață. 

“Odată cu noua facilitate, clienții digitali ai băncii nu vor fi doar recompensați prin ofertele atractive ale băncii sau ale partenerilor săi, ci vor avea și posibilitatea să măsoare impactul tranzacțiilor lor asupra mediului. În acest fel, vor fi motivați să contribuie la un viitor sustenabil”, a declarat Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank. 

Pentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking, Smart Mobile. 

Raiffeisen Bank este prima bancă din Romania care lansează o soluție pentru calculul amprentei de carbon a tranzacțiilor realizate de clienți, prin intermediul aplicației Smart Market.

Soluția tehnică folosită este certificată internațional de către compania de audit și consultanță financiară Deloitte.  

Emisiile de carbon ale fiecărui utilizator vor fi astfel calculate pe baza tranzacțiilor făcute cu cardul sau prin contul lor Raiffeisen și afișate în profilul acestora din aplicația Smart Market, pentru a-i ajuta să își cunoască și să reducă impactul asupra mediului. Mai multe detalii aici

“Vom continua să dezvoltăm aplicația Smart Market și vom oferi clienților noștri beneficii din ce în ce mai atractive.

În primul rând, vom realiza acest lucru prin extinderea rețelei de parteneri naționali și locali în toate cele 14 domenii disponibile în aplicație, precum Sănătate, Călătorii, Casa, Frumusețe, Produse/Servicii Bancare, etc.

De asemenea, le vom oferi clienților noștri mecanisme de “gamification” care să le îmbunătățească experiența de utilizare a aplicației”, a adăugat Vladimir Kalinov. 

De la lansarea sa, în iunie 2022, aplicația Smart Market a adunat în platformă peste 400.000 de utilizatori. 

Aplicația este disponibilă în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 8 Android sau minimum 13 iOS. Mai multe detalii aici.  

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te