Ford se află în plină campanie de diversificare a gamei sale crossover/SUV. Iar presa britanică afirmă că SUV-ul dezvoltat pe platfoma lui Fiesta, care a fost recent surprins camuflat în teste, îi va lua locul deja bătrânului Ford EcoSport, produs exclusiv în uzina de la Craiova.
Ford a prins în sfârșit trenul SUV-urilor. După ce a ezitat să parieze pe acest trend, oferind doar un singur model, Kuga, Ford a tras lozul câștigător anul trecut cu EcoSport-ul făcut în România. Nici Edge-ul nu performează rău, iar versiunile Active vin și ele din urmă.
Secția de Vopsitorie a uzinei Ford din Craiova este prima vopsitorie Ford din Europa în care s-a implementat procesul de vopsire “3 WET”, constând în aplicarea a trei straturi “ud pe ud”– grund, bază și lac. Alături de 26 de roboți, în secție lucrează 500 de oameni.
După eșecul mini-monovolumului Ford B-Max, succesul SUV-ului de clasă ”B” Ford EcoSport i-a motivat pe cei de la Ford să decidă fabricarea unui al doilea model în fabrica de la Craiova. Investiția suplimentară se ridică la 200 milioane de euro.