În războiul din segmentul „B“ al SUV-ulețelor urbane, Peugeot, cea mai veche marcă auto din lume, mizează pe puterea seducției unui mix de design exterior/interior coborât parcă direct de pe podiumul de prezentare a unei colecții de modă „prêt-à-porter“, inovații și rafinament.
Anul 2019 poate fi considerat unul de cotitură în industria auto. Newsweek a selectat 19 modele reprezentative, din cele lansate în ultimul an, de la electrice și hibride, la SUV-uri și supercar-uri, care au ceva de spus sau trasează noi linii în segmentele din care fac parte.
În urmă cu aproape 20 de ani, Porsche și-a șocat prima dată fanii intrând pe piața SUV-urilor și călcând strâmb în curtea motoarelor diesel. Așa a putut, însă, să continue să dezvolte în liniște avioane de șosea. Iar, acum, istoria pare să se repete.
Cu o siluetă autentică de coupé în patru uși, portiere cu geamuri fără ramă și un design interior ce bate ușor la ușa premium, cea de-a doua generație Peugeot 508, mai ales versiunea GT, demonstrează că sedanul de clasă medie nu a murit. Puterea de seducție e la cote maxime.
Când spui Dubai, spui arhitectură și tehnologie de ultimă oră, spui shopping, soare și plajă și te gândești la un punct de întâlnire a unor culturi în antiteză, în timp ce aromele condimentelor îți îmbată papilele gustative și olfactive.