Criză? Pe piața produselor de lux, Hermes a înregistrat o creștere de 17% în primele trei luni din 2024. Cele mai mari vânzări le-a avut în China.
Criză? Poșetele Birkin, de peste 10.000 €, se vând ca pâinea caldă. Grupul Hermes a raportat vânzări-record în 2023, cu 17,5% mai mari decât în 2022, și, văzând rezistenţa cumpărătorilor de produse de lux la condiţiile economice dificile, anunță scumpirea produselor sale.
Două dintre marile grupuri franceze din industria produselor de lux, Hermes şi Chanel, au anunţat vineri închiderea temporară a magazinelor lor din Rusia.
Sectorul produselor de lux ar putea să depăşească impactul crizei coronavirusului încă din acest an, pe măsură ce consumatorii chinezi şi americani vor ajuta ca vânzările să revină la nivelul la care erau înaintea pandemiei, apreciază firma de consultanţă Bain & Company.
Din cauza pandemiei de COVID-19, casele de modă au fost nevoite să reinventeze tradiționalele prezentări de modă de la Paris Fashion Week și alte evenimente similare care, în alți ani, erau în lumina reflectoarelor din întreaga lume.