Infrastructura de drumuri a fost și este esențială pentru mobilitatea oamenilor. Ștefan cel Mare, de exemplu, a săpat „tuneluri rutiere” și pe 3 niveluri pe sub un oraș, cum azi nu există, pentru ca soldații și localnicii să se poată mișca rapid în cazul unui atac.
Județul Sălaj încheie anul 2023 cu investiții-record, de 309 milioane de lei, în dezvoltare. Este vorba despre proiecte de infrastructură rutieră, sănătate, învățământ, cultură și protecție socială.
Top-ul calității drumurilor în Europa arată că în România sunt cele mai proaste și periculoase din UE. Avem nota „3”. Și Bulgaria ne depășește. Are nota „3,4”. Cea mai proastă notă la infrastructură de pe „Bătrânul continent” o are, însă, Belarus - „1,9”.
Închiderea circulației pe Podul Grant din Capitală a blocat Bucureștiul luni dimineață timp de ore bune. Mii de oameni au ajuns cu întârziere la serviciu. Unii au lăsat mașinile unde au găsit locuri de parcare și au încercat să meargă cu transportul în comun. Și așa a fost greu.
După prăbușirea podului de peste Siret din Neamț de anul trecut, autoritățile din Suceava au dispus un control al infrastructurii rutiere din județ. Concluzia: 60% din podurile și podețele rutiere din Suceava au nevoie de reparații, iar 20% de lucrări urgente și majore.