Lucrările pe cea mai așteptată autostradă din România mai au mult până la finalizare. Dar, fiecare nou ciot e motiv de sărbătoare, mai ales în prag de alegeri. Prin urmare, autoritățile se laudă că o nouă bucată de 18 km va fi gata până la sfârșitul lui 2024.
Piesele chinezești par a fi cheia succesului un preț competitiv în transporturi. Așa au ajuns chinezii să facă trenuri de 4.700.000 € bucata la Arad, ce ar putea intra în serviciul CFR pe ruta Brașov - București - Constanța.
Transportatorii români sunt considerați „cărăușii Europei”. Dar, foarte multe TIR-uri românești vor avea „interzis” în UE de la 1 ianuarie 2025. Patronilor nu le-a prea păsat de noua regulă privind tahografele inteligente, nu au investit la timp, și acum cer 2 ani de amânare.
România, cărăușul număul 1 al Europei. 2 firme de transport internațional, afaceri de 100.0000.000 €. Doi transportatori din România au avut în anul 2023 o cifră de afaceri mai mare de 100.000.000 de euro.
Cu un deficit de 4% din PIB în primele 7 luni, Guvernul face rectificare bugetară de zeci de miliarde. Cele mai mari fonduri suplimentare merg către Sănătate, Educație, Transpoturi, Finanțe și Dezvoltare.