"Un grup de 51 de salvatori continuă să lucreze la faţa locului la sol", a anunţat într-un comunicat Ministerul local pentru Situaţii de Urgenţă, precizând că unul dintre trupurile găsite a putut fi identificat.
Avionul de linie al unei mici companii aviatice locale, cu 22 de pasageri şi şase membri ai echipajului la bord, a dispărut de pe radare marţi, în timp ce se pregătea să aterizeze în oraşul de coastă Palana.
După mai multe ore de căutări în condiţii dificile din cauza vremii şi a geografiei terenului, echipele de salvare, pe jos şi în elicoptere, au localizat în cele din urmă locul în care s-a prăbuşit avionul.
CITEȘTE ȘI: Interlopul Mincă, liderul clanului Sadoveanu, a fost furat. Hackerii i-au spart contul de Facebook
Guvernatorul regiunii Kamciatka, teritoriu gigantic foarte puţin populat însă apreciat de turişti pentru vulcanii săi şi natura sa sălbatică, a afirmat că bucăţi din fuzelaj au fost găsite atât de-a lungul coastei, cât şi în Marea Ohotsk.
Imagini de la locul accidentului arată o urmă neagră şi lată coborând de pe vârful unei stânci în mare.
CITEȘTE ȘI: Profesor de la UMF: Imunitatea dată de vaccinurile anti-COVID poate dura şi câţiva ani
Aparatul, un Antonov An-26 de concepţie sovietică, făcea legătura între capitala regională Petropavlovsk-Kaciatsk şi Palana atunci când a dispărut de pe radare. Anchetatorii au declarat că analizează drept posibile cauze ale accidentului vremea nefavorabilă, o problemă tehnică sau o eroare de pilotaj.
An-26 a fost produs în perioada 1969-1986 în Uniunea Sovietică. El a fost implicat în numeroase accidente mortale, dintre care cel mai recent în Kazahstan, în martie, în care au murit patru militari.