Ce a pățit un miliardar care a cumpărat o Tesla de 100.000 de euro? A rămas complet dezamăgit

DE Alexandra Lupascu | 17.01.2025 - 17:13
Ce a pățit un miliardar care a cumpărat o Tesla de 100.000 de euro? A rămas complet dezamăgit Foto: Pexels (fotografie cu caracter ilsutrativ)
Ce a pățit un miliardar care a cumpărat o Tesla de 100.000 de euro? A rămas complet dezamăgit Foto: Pexels (fotografie cu caracter ilsutrativ)

Un miliardar din Marea Britanie a criticat compania Tesla, după ce maşina sa de 90.000 lire sterline (106.000 de euro) s-a stricat chiar în ziua în care garanția a expirat.

SHARE

John Caudwell a povestit pe contul său de X cum maşina lui, o Tesla Model X, s-a stricat și a criticat brandul american, susținând că acesta "trebuie să-și îmbunătățească serviciile".

Fostul vânzător de mașini second-hand în vârstă de 72 de ani, originar din Stoke-on-Trent, care și-a construit averea prin fondarea companiei Phones4U (pe care a vândut-o în 2006 pentru 1,5 miliarde de lire sterline), a împărtășit o fotografie cu Tesla sa îngheţată, parcată în faţa conacului său din Eccleshall, scrie The Sun.

Ce a pățit un miliardar care a cumpărat o Tesla de 100.000 de euro? A rămas complet dezamăgit

"Tesla chiar trebuie să-și ridice standardele dacă vrea să supraviețuiască, cu atât mai puțin să prospere. Ce fel de serviciu pentru clienți este acesta? Modelul meu Tesla X s-a stricat exact în ziua în care garanția de patru ani a expirat.

Citește și: VIDEO Și cel mai conservator constructor auto face pasul electric. „Limuzină” cu 552 km autonomie

Sau poate chiar înainte. Cât timp era încă în garanție, am încărcat mașina peste noapte, iar dimineața – deși complet încărcată – nu mai pornea. Ai crede că ar fi ușor de rezolvat, dar nu și cu Tesla", a povestit miliardarul.

John le-a explicat urmăritorilor că a fost nevoit să folosească aplicația Tesla pentru a solicita ajutor – în loc să poată vorbi cu o persoană: "Frustrat, șoferul meu de securitate (cu altă mașină) a condus peste o oră până la cel mai apropiat service Tesla, doar pentru a i se spune că cel mai devreme un loc disponibil era peste trei săptămâni. Altfel, ar fi trebuit să organizez un transport specializat, costisitor, pentru a duce mașina acolo, deoarece Modelul X necesită o metodă specifică de încărcare".

Ce problemă avea de fapt maşina

John a explicat că bateria principală a mașinii are o garanție de opt ani, ceea ce înseamnă că reparația ar fi acoperită dacă aceasta era problema. Însă, dacă era vorba de bateria auxiliară de 12 volți, aceasta făcea parte din garanția de patru ani expirată – ceea ce l-ar fi obligat să suporte costurile reparației.

"Până acum, am iubit Tesla și multe dintre inovațiile sale. Este o plăcere să o conduc – deși controlul autonom cauzează uneori frâne periculoase – și îmi place că este prietenoasă cu mediul. Dar toate acestea m-au dezgustat și mi-au stricat experiența cu brandul.

În lipsa serviciului pentru clienți, am lucrat la mașină noi înșine și am descoperit, așa cum bănuiam, că bateria critică de 12 volți s-a descărcat. După ce am încărcat-o extern, totul a fost bine, deși încă nu avem idee de ce a avut loc această defecțiune catastrofală.

Având în vedere scăderea recentă a vânzărilor și competiția intensă din partea Chinei în piața maşinilor electrice, Tesla trebuie să-și îmbunătățească serviciile pentru a supraviețui", spune miliardarul.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te