„Șapte companii olandeze au fost implicate în construcția podului din Crimeea. Ei au furnizat echipamente de construcții, în timp ce UE a interzis orice comerț cu Crimeea, de la ocupație din 2014. Niciuna dintre aceste companii nu s-a prezentat încă în instanță. Justiția olandeză investighează în continuare aceste companii și managerii implicați, a scris Karel Burger Dirven pe LinkedIn.
El a enumerat companiile olandeze în cauză: Dieseko din Sliedrecht, CAPE Holland, Dematic Equipment din Dodewaard, Allnamics, Allpacks, aflată în faliment, Bijlard Hydrauliek din Milsbeek.
„Pentru construirea podului din Crimeea, rușii au depins de cunoștințele UE”, a spus Michael Dooms. „Dacă Vama olandeză ar fi acordat mai multă atenție, podul nu ar fi fost construit. Acestea sunt omisiuni majore”, spune expertul în sancțiuni Heleen over de Linden.
Citește și: Ex-medicul Naționalei de Fotbal: Cine i-a dat Simonei substanțele știa ce face. Are și un suspect
„Niciuna dintre anchetele procurorilor nu au fost deocamdată trimise în judecată. Acestea sunt pe raft până când cineva decide ce să facă. Să acționăm și să-i judecăm pe cei care au încălcat suveranitatea Ucrainei”, a mai punctat Karel Burger Dirven.
Citește și: Efect al plafonării energiei: Furnizorii vor să scape de clienți, propun tarife și de 6,3 lei/kWh