Este un moment în care producătorul auto se confruntă cu provocări legate de cerere și de concurența în creștere.
Miliardarul a vorbit de asemenea despre motivațiile sale pentru cumpărarea Twitter, spunând că este „puțin îngrijorat de direcția și efectul rețelelor sociale asupra lumii și în special a Twitter”.
Elon Musk a declarat că ar putea să-și numească succesorul în funcția de CEO al Twitter până la sfârșitul anului 2023, dar mai întâi trebuie să-și stabilizeze compania de socializare, conform CNBC.
Citeşte şi: Jeff Bezos concurează cu Elon Musk pentru Marte, se pregătește să lanseze o misiune rivală
„Cred că trebuie să stabilizez organizația și să mă asigur doar că se află într-un moment sănătos, din punct de vedere financiar, și că foaia de parcurs este clar stabilită”, a spus Musk, la Summitul Guvernului Mondial din Dubai.
„Bănuiesc că, probabil, spre sfârșitul acestui an ar trebui să fie un moment bun, pentru a găsi pe altcineva care să conducă compania, deoarece cred că ar trebui să fie într-o poziție stabilă, la sfârșitul acestui an.”
Eroziune puternică din octombrie
Musk a preluat funcția de CEO al Twitter în octombrie, ca parte a achiziției de 44 de miliarde de dolari a companiei de social media.
Miliardarul a indicat la sfârșitul anului trecut că nu se așteaptă să fie directorul general al Twitter în mod permanent și, în cele din urmă, va preda frâiele altcuiva.
În decembrie, Musk a postat pe Twitter un sondaj, în care a întrebat userii dacă ar trebui să demisioneze din funcția de șef al Twitter. Majoritatea celor 17,5 milioane de votanţi a spus că da.
Citeşte şi: Elon Musk s-a oferit să ajute Turcia afectată de cutremur. Ergodan a refuzat și explică de ce
„Voi demisiona din funcția de CEO de îndată ce voi găsi pe cineva suficient de prost pentru a accepta postul! După aceea, voi conduce doar echipele de software și servere”, a scris Musk, pe Twitter, după sondaj.
CNBC a raportat în decembrie că Musk căuta în mod activ un succesor.
Mandatul său pe Twitter a fost până acum dificil, marcat de reduceri masive de personal și agenți de publicitate care fug sau își reduc cheltuielile pe platformă.
Între timp, investitorii în cealaltă companie a lui Musk, Tesla, sunt îngrijorați că ar putea fi distras de evenimentele de pe Twitter, într-un moment în care producătorul auto se confruntă cu provocări legate de cerere și concurența în creștere. Musk a vândut miliarde de dolari din acțiuni Tesla, pentru a-și finanța preluarea Twitter.