Facebook, Instagram și WhatsApp și-au revenit după ce au căzut mai multe ore. Pagubele, enorme

DE Edi Neagu | Actualizat: 05.10.2021 - 10:30
Utilizatorii de social-media au migrat spre alte rețele după ce Facebook a căzut. FOTO: Pexels.com

Facebook, Instagram și WhatsApp și-au revenit după ce nu au funcționat cel puțin 7 ore în mai multe țări, între care și România.

SHARE

Reţelele Facebook şi Instagram au reînceput să funcţioneze după mai mult de şase ore de întrerupere, scrie AFP, în timp ce WhatsApp este căzut în continuare.

Pe site-ul Downdetector, care urmăreşte întreruperile serviciilor digitale şi care a identificat problema gigantului reţelelor sociale ca fiind "cea mai mare observată vreodată", semnalarea incidentelor a scăzut în mare parte după jurul orele 22.00 GMT.

Pe de altă parte, o fostă manageră de produs de la Facebook a dezvăluit că ea se află în spatele dezvăluirilor recente despre gigantul reţelelor de socializare care au stârnit o serie de controverse în SUA, relatează DPA.

CITEȘTE ȘI: Fosta nazistă, 96 de ani, care a fugit înainte de procesul din Germania, a fost prinsă

Frances Haugen a ieşit public duminică şi a acordat un interviu celebrei emisiuni de televiziune '60 Minutes' de la CBS News. Marţi, ea va fi audiată în Congres.

În vârstă de 37 de ani, femeia a declarat pentru Wall Street Journal că a fost nemulţumită din cauză că Facebook nu este suficient de deschisă despre potenţialul său de a face rău.

CITEȘTE ȘI: Patroana și Dana Criminala, femeile care i-au marcat viața infractorului Leo de la Strehaia

Parte a jobului său de la Facebook, companie pe care a părăsit-o în mai, după doi ani, a fost de a combate amestecul în alegeri. Cu toate acestea, Frances Haugen a spus că a înţeles rapid că echipa sa are prea puţine resurse pentru ca activitatea lor să conteze cu adevărat.

Ea a mai afirmat că Facebook s-a concentrat în permanenţă pe creştere, deşi compania a fost conştientă de impactul negativ al platformei asupra utilizatorilor.

O parte din nemulţumirea sa are legătură cu modul în care conţinutul online ce poate provoca o reacţie puternică din partea utilizatorilor reţelei - în cuvintele lui Haugen, "conţinut care este bazat pe ură, care divizează şi care polarizează" - a ajuns să fie distribuit şi mai mult pe Facebook.

"Este mai uşor să îndemni oamenii la ură decât la alte emoţii", a spus fosta angajată a companiei, în emisiunea '60 Minutes', potrivit Agerpres.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te