Tânărul a explicat că în ultimele nouă luni a primit peste 100 de mese gratuite de la McDonald's cu un minim de efort de programare a ChatGPT.
„ChatGPT a făcut toată munca”, spune tânărul.
Un tânăr a găsit „rețeta” cu AI prin care a primit 100 de meniuri gratuite de la McDonald's
El a explicat că primul lucru pe care îl face este "să fure chitanțele de la casele de marcat sau de la mese" și folosește codul unic al acestora pentru a completa sondajul de feedback de la McDonald's.
Apoi, el folosește inteligența artificială pentru a face reclamații false, susținând că a avut o "experiență oribilă" la lanțul de magazine.
Citește și: Cum a fost sărbătorit un bătrân de 100 de ani care a mâncat zilnic la McDonald's?
„Trebuie doar să spui că ești foarte nemulțumit în fiecare răspuns și apoi folosești ChatGPT. Îi spui: „Scrieți despre momentul în care am avut o experiență oribilă la McDonald's în care am comandat un Big Mac și să fie sub 1.200 de caractere.
Dacă nu este suficient de rău, poți să-i spui „Înrăutățește lucrurile” și o va face. Introduci textul, completezi un e-mail și bum. În aproximativ 12 ore, un reprezentant îți va trimite un e-mail cu unul, două, trei sau patru bonuri de masă complet gratuite"", a explicat el, potrivit unilad.com.
Citește și: VIDEO Un angajat arată ingredientul folosit la Mc Donald's pentru a da savoare. Nu e prea sănătos
Filiala locală a McDonald's a refuzat acum să-i dea o chitanță în urma maselor de recenzii proaste.
"Au lipit peste tot afișe cu „vă rugăm să completați sondajul și să puneți "foarte mulțumit”, a spus el.
Schema de fraudă a stârnit reacții dure pe rețelele de socializare
Internauții au fost șocați de atitudinea lui Gage față de ceea ce a făcut, mulți dintre ei exprimându-și îngrijorarea că acest lucru ar putea duce la închiderea celebrului fast-food.
„Nu face rău nimănui. O va face atunci când McDonald's va închide acea filială pentru că a avut mii de recenzii proaste pentru că cineva este prea zgârcit să cumpere un burger de 99 de cenți", a scris o persoană.
Iar o alta a spus: „Totuși, face rău oamenilor. Evident, McDonald's își vizează francizații și dacă satisfacția clienților scade sub un anumit prag, atunci riscă să piardă franciza".