Banii au fost colectați doar din contribuțiile candidaților. Nu este clar cum a reușit AUR să cheltuie atât de puțin, având în vedere că a folosit un autocar ultramodern în această campanie, a distribuit numeroase materiale de propagandă și, probabil, și-a promovat candidații în mediul on-line.
Înainte de declanșarea campaniei electorale, în iunie, George Simion a lansat o colectă publică, dorind să strângă 45.000 de euro pentru “Caravana AUR“ - un autocar cu studio TV. În 28 iulie, el susținea că a strâns 95% din sumă.
Potrivit datelor AEP, PSD este formațiunea care a cheltuit cel mai mult, la alegerile parlamentare: 47,99 milioane de lei, din care aproape 11 milioane de lei au fost împrumutați.
PNL a declarat cheltuieli de puțin peste 42 de milioane de lei.
USR și PLUS susțin că au investit în campanie, împreună, peste 15 milioane de lei.
PMP și Pro România, formațiuni care n-au trecut pragul electoral, au declarat cheltuieli de 19 milioane de lei, și, respectiv, 25 de milioane.
Chiar și candidatul independent Gabriel Oprea, care a obținut sub 900 de voturi, a declarat sume mai mari decât AUR, 121.000 de lei, dublu față de formațiunea lui Simion.