Acesta a subliniat că este vorba despre o luptă de valori în care vrea ca fetiţei sale „să nu i se spună că o panaramă este o mare vedetă, că fiecare societate are panaramele ei, dar într-o societate normală ele stau undeva la periferie”.
„Am spus că această campanie e mai mult decât o discuţie despre cine aduce apă caldă, cât de ridicol poate să sune asta. Este de fapt o campanie despre valori, este o campanie despre demnitate şi este o campanie împotriva imposturii. De când a început campania asta mă tot gândesc cum e posibil totuşi, cum e posibil ca să nu fie evident că o să câştigăm, în condiţiile în care oraşul este în faliment, în care oamenii nu au apă caldă, traficul e sufocat, poluarea e mai mare? Cum e posibil? Şi răspunsul este, dacă ne uităm în istoria recentă, o să vedem că această aberaţie este posibilă când reacţia oamenilor la puterea instalată e disproporţionat de mică, pentru că în anii ‘80 vedeam cu toţii magazinele goale şi ni se spunea la televizor că o ducem foarte bine”, declarat Nicuşor Dan la un eveniment care a avut loc în zona Teatrului Naţional Bucureşti unde a prezentat priorităţile programului Noul Bucureşti şi soluţiile pe care le propune pentru modernizarea Capitalei.
Nicușor Dan a depus la Primăria Capitalei cele 26.000 de sesizări trimise de cetăţeni în două săptămâni, despre gropi, mii de locuri în care se aruncă ilegal deşeuri, poluare, lipsa apei calde și alte probleme cu care se confruntă bucureștenii.
„Avem un uriaş aparat de propagandă care ne spune că Bucureştiul nu a dus-o niciodată mai bine şi niciodată nu a avansat mai mult. De fapt lupta este în nişte oameni care cred în nişte valori şi acest uriaş aparat de propagandă, care acum se bazează pe bani şi înainte se baza pe alte tipuri de forţe. Luptă de valori în care eu vreau ca fetiţei mele să nu i se spună că o panaramă este mare vedetă, da? Şi, din păcate, suntem cam la egalitate. Fiecare societate are panaramele ei, dar într-o societate normală ele stau undeva la periferie”, a declarat Nicușor Dan.