Totul a început pe urcarea Eau-Rouge-Raidillon, unde piloţii de Formula 2 depăşesc viteza de 250 de kilometri pe oră, când fiul lui Jean Alesi, Giuliano, de la Trident, a început să scape de sub control monopostul său, din cauza unei pene de cauciuc, informează News.ro.
Maşina lui Alesi a avut tendinţa să vireze dreapta, francezul a tras de volan şi monopostul s-a mişcat în partea opusă, lovind zidul de protecţie din stânga.
Elveţianul Ralph Boschung, tot de la Trident, aflat în spatele lui Alesi, a frânat şi şi-a mutat monopostul spre dreapta, pentru a evita maşina din faţă. La rândul lui, Hubert a făcut aceeaşi manevră în spatele lui Boschung şi, după ce acesta din urmă a pierdut viteză, nu a putut să evite contactul cu maşina Trident.
"Arden-ul" francezului a pierdut aripa faţă şi ajuns în zidul de protecţie de pe marginea dreaptă a circuitului, de unde a ricoşat înapoi pe pistă.
Britanicul Jordan King de la MP Motorsport şi indonezianul Sean Gelael de la Prema au apucat să treacă şi au scăpat nevătămaţi după ce bucăţi de fibră de carbon desprinse de pe maşina lui Hubert au lovit "halo-urile" monoposturilor lor.
Din nefericire, ecuadorianul Juan Manuel Correa de la Sauber Junior nu a putut să evite impactul cu monopostul lui Hubert. Coliziunea dintre maşina Sauber şi monopostul Arden avea să ducă la decesul lui Hubert. La rândul lui, Correa s-a ales cu ambele picioare fracturate. Ecuadorianul a fost operat şi este în stare stabilă, la spitalul din Liege, unde a fost transferat cu elicopterul.
Înregistrarea video cu accidentul și explicațiile poate fi urmărită aici.