În Australia, s-a impus Jari-Matti Latvala. Ogier a mers la rezultat, nu a riscat. Vineri, în prima zi a raliului, Mads Ostberg a terminat cu zece secunde avans față de Craig Breen, coechipierul său de la Citroen, și Jari-Matti Latvala. Iar dintre pretendenții la titlu, Tanak a fost al cincilea, după cea și-a avariat puțin Toyota, Ogier, al șaptelea, iar Neuville, al zecelea.
Sâmbătă, Latvala a preluat conducerea, în timp ce Ostberg a pierdut timp important din cauza alegerii neinspirate a pneurilor. Breen a căzut în clasament, după ce a avut probleme cu accelerația și a acroșat și un copac. Tanak a trecut în fața lui Latvala și a mărit ecartul, teminând primul, cu 21,9 secunde în fața coechipierului său. Ogier era pe locul șase, iar Neuville, pe opt, după ce a ieșit puțin în decor.
Duminică, Latvala a preluat din nou conducerea. Neuville a abandonat, însă, după o ieșire în decor. Iar Tanak s-a oprit și el din cauza unor probleme la cutia de viteze, asigurându-i astfel titlul lui Ogier. Francezul a încheiat WRC 2018 cu un avans de 18 puncte față de Neuville și 38 de puncte față de Tanak. Jari-Matti Latvala a fost acompaniat pe podiumul din Australia de Hayden Paddon și Mads Ostberg.
Ogier și copilotul său, Julien Ingrassia, au câștigat primele patru titluri mondiale alături de Volkswagen și pe următoarele două cu Ford M-Sport. Sezonul viitor, în 2019, cei doi vor lupta pentru cel de-al șaptelea titlu împreună cu Citroen, echipa lor de debut în lumea raliurilor.
Titlul la constructori în WRC 2018 a fost adjudecat de Toyota. Pe următoarele locuri s-au clasat Hyundai, Ford M-Sport și Citroen.