Pachetul de consimțământ de prezervative a fost proiectat de agenția publicitară BBDO Argentina pentru Tulipan, o companie care vinde jucării și prezervative pentru adulți.
"Dacă nu este un răspuns negativ, este un răspuns", și "Fără consimțământ nu există plăcere", spune sloganul din videoclipul promoțional, împreună cu hashtag-ul #PlacerConsentido sau "plăcerea permisă".
Un alt slogan spune: "Consimțământul este cel mai important lucru în ceea ce privește sexul."
Sistemul unic al pachetului necesită patru mâini - sau două persoane - să accepte deschiderea acestuia. Ele trebuie să facă clic pe patru butoane simultan, pe partea superioară și pe partea laterală a casetei.
Directorii diviziei de creație ai BBDO Argentina, Joaquin Campins și Christian Rosli, au declarat pentru CNN: "Tulipan a vorbit întotdeauna despre plăcerea în siguranță, însă pentru această campanie am înțeles că trebuie să vorbim despre cel mai important lucru din fiecare relație sexuală: plăcerea este posibilă numai dacă ambele acordă consimțământul. "
Prezervativul este ediție limitată pentru moment și este oferit clienților barurilor și participanților la evenimentele din jurul orașului Buenos Aires. Tulipan intenționează să le vândă și online în viitor.
Invenția vine după ce un studiu efectuat de AHF Argentina, care desfășoară campanii de tratament și servicii HIV, a arătat că 20,5% dintre bărbații argentinieni nu utilizează niciodată protecție, 65% folosesc ocazional prezervative și doar 14,5% le utilizează în mod regulat.