Tudor Duțu, directorul regional al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov (DRDP Brașov) a explicat că suntem în etapa realizării Studiului de fezabilitate, iar în următorii ani vor începe lucrările propriu-zise.
Pentru Comarnic-Brașov a fost extrem de important să se găsească soluțiile tehnice, această autostradă fiind una extrem de scumpă, acesta fiind și unul dintre motivele pentru care nu s-a realizat până acum.
„Autostrada imposibilă” se contruiește în România și este cel mai scump proiect din toate timpurile
A fost numită ironic „autostrada imposibilă” din cauza numeroaselor amânări și reluări ale procedurilor.
Proiectul autostrăzii Comarnic–Brașov, una dintre cele mai așteptate investiții în infrastructura rutieră din România, înregistrează progrese semnificative. Potrivit declarațiilor făcute de Tudor Duțu, studiul de fezabilitate ar urma să fie finalizat la începutul anului viitor, informează Newsbv.
Citește și Expert ieșean în infrastructură, despre importanța stațiilor de bitum de la Rafo pentru A7 și A8
În prezent, documentația se află în analiza Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR), o entitate distinctă de Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP), dar aflată tot sub coordonarea Ministerului Transporturilor.
„Suntem foarte aproape să vedem luminița de la capătul tunelului”, a declarat Duțu, sugerând apropierea unui moment decisiv pentru acest proiect.