În loc să trecem de o mie de kilometri de autostradă, riscăm să închidem şi drumurile de mare viteză pe care le avem.
Ministrul Transporturilor a cerut o expertiză a întregii autostrăzi Sebeş-Turda, singura construită de la zero şi terminată în ultimii 30 ani, conform observatornews.ro
Fiecare rundă de alegeri a inaugurat în grabă câte un lot din cele patru, iar asta pare să fi avut consecinţe şi asupra calităţii infrastructurii.
Fiecare kilometru a costat, în medie, 10 milioane de euro, dar problemele apar de la lună la lună.
Citește și: Ucrainenii deschid porturile la Marea Neagră pentru grâne. România, expusă atacurilor Rusiei
Chiar ministrul Transporturilor, fost premier în timpul şantierului, recunoaşte că lucrările au fost grăbite în scop electoral.
„Avem o boală sau a fost o boală pe zona asta. Indiferent de cine a fost ministru sau prim-ministru.
Trebuie să inaugurăm electoral diverse lucrări. Unele dintre ele par să nu aibă standardele de calitate aşa cum trebuie. O expertiză pe tot traseul respectiv s-ar putea să fie necesară”, a spus Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor.
O expertiză care nu se ştie nici cât va costa, nici cine o va plăti. Dar care ar putea scoate la iveală lucruri mult mai grave.