Concursuri false în numele Kaufland. Compania transmite clienților să nu se lase păcăliți

DE Daniel Toșa | 20.09.2021 - 15:30
Concursuri false în numele Kaufland. Compania transmite clienților să nu se lase păcăliți/FOTO: Pixabay
Concursuri false în numele Kaufland. Compania transmite clienților să nu se lase păcăliți/FOTO: Pixabay

Reprezentanții Kaufland, unul dintre cele mai mari lanțuri de hypermarketuri din România, i-au rugat pe români să nu reacționeze la concursurile care circulă pe internet în numele Kaufland, deoarece sunt niște falsuri.

SHARE

Ei au postat pe Facebook și o captură cu un astfel de anunț fals:

Aceștia precizează că toate concursurile oficiale ale companiei se organizează doar pe canalele oficiale ale Kaufland România.

Kaufland avertizează asupra unor concursuri false

„Vă rugăm să nu reacționați la concursurile false care circulă pe internet în numele Kaufland și să nu trimiteți SMS. Toate concursurile oficiale se organizează pe canalele oficiale Kaufland Romania. Mulțumim”, au transmis reprezentanții Kaufland, pe pagina de Facebook a lanțului de hypermarketuri.

Citește și: Deputatul care vrea să conducă țara cu Biblia: două doctorate, 7 terenuri, 110.000 € dați împrumut

Reacția vine după ce mai mulți internauți au atras atenția, în comentarii pe pagina de Facebook a Kaufland, că niște persoane folosesc numele brandului pentru a păcăli populația. Aceștia au atașat în comentariile lor capturi de ecran cu SMS-urile pe care le-au primit.

La finele lunii iulie, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO) avertiza că hackerii se folosesc de imaginea unor branduri cunoscute pentru a păcălii utilizatorii de Facebook. Și de aceast dată erau folosite premiile și concursurile false, scrie B1TV.

Citește și: FOTO Cătălin Botezatu a făcut-o praf pe Andreea Marin: Ieftin, obosit. Daniela Crudu e mai bine

Iar săptămâna trecută, echipa CERT-RO a atenționat asupra unei campanii de phishing ce se desfășoară pe Instagram.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te