Lucrările au fost finalizate la 14 februarie, doar pe un singur sens.
Cu toate anunțurile propagandistice ale Primăriei Capitalei, podul Grant a fost reabilitat doar pe un sens. Procesul de refacere a fost unul anevoios iar anunțurile autorităților privind finalizarea lucrărilor au fost mereu depășite de realitate.
Lucările au început în aprilie 2019, însă calvarul bucureștenilor venea odată cu închiderea unui sens al podului, cel spre Crângași, la 1 iulie 2019. Nu doar circulația autovehiculelor a fost afectată, ci și cea a tramvaiului 41, principalul mijloc de legătură dintre cartierele Drumul Taberei, Militari și Crângași cu zona de nord a Capitalei. Termenele de finalizare au fost mereu depășite în toată această perioadă. Municipalitatea a oferit varianta unor curse de autobuze, linia 641, care a circulat cu mare dificultate.
Inițial s-a spus că tramvaiul 41 va circula "la paletă", adică alternativ pe un sens și pe celălalt, apoi linia a fost suspendată timp de două luni.
Circulația rutieră a fost reluată doar pe un fir la începutul lui septembrie 2019. Circulația pe podul Grant a fost reluată în totalitatela 15 februarie 2019.
În ianurie 2020, Gabriela Firea făcea un nou anunț, și acesta interpretabil.