De unde voturile AUR: 11.000 de clienți ai unui magazin virtual, înscriși în Filiala Bihor de partid

DE Alex Darvari | Actualizat: 09.12.2020 - 17:32
George Siminon/ Fb
George Siminon/ Fb

Marea surpriză a alegerilor parlamentare de anul acesta o reprezintă, partidul AUR (Alianţa pentru Unirra Românilor), clasat pe locul 4 în preferinţele românilor mulţi întrebându-se, pe bună dreptate, cum a reuşit un partid înfiinţat peste noapte să obţină atâtea voturi

SHARE

Răspunsul: o campanie de marketing de tip "gherilă", în special în online, care s-a manifestat inclusiv în Bihor, unde formațiunea a reușit să "dea" un deputat cu reputaţie de interlop.

Grup reprofilat

Un grup înfiinţat în urmă cu 3 ani pe Facebook, fără legătură cu teme politice, ci destinat anunțurilor publicitare, a fost redenumit, subit, cu numele filialei AUR Bihor, care are azi peste 11.000 de urmăritori, creând impresia unei adeziuni de masă.

Informaţia este vizibilă la o simplă verificare a detaliilor grupului. Conform datelor disponibile la capitolul "istoric", pe Facebook, grupul "Publicitate Oradea" a fost înfiinţat pe 7 mai 2017, iar pe 14 octombrie 2020 numele s-a schimbat în AUR Filiala Bihor. Miercuri dimineaţă avea nu mai puţin de 11.256 de urmăritori!

De altfel, inclusiv la o căutare pe Facebook cu termenii "publicitate oradea", grupul redenumit apare al doilea rezultat, arată ebihoreanul.ro.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te