Digitalizare la Poșta Română. Directorul: „Fiecare român va avea un cod poștal digital. E momentul”

DE Alin Crișan | 22.08.2022 - 21:36
Cutie poștală - Foto: Inquam

Directorul Poștei Române a anunțat că fiecare persoană din România va avea un cod poștal unic, în format digital.

SHARE

Revoluție la Poșta Română

Poșta Română va implementa coduri poștale unice pentru fiecare persoană, care le vor înlocui pe cele existente în prezent, împărțite geografic, pe localități, străzi sau cartiere, a anunțat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română, într-un interviu la Radio România Actualități. 

Citește și: Primarul unei comune din Prahova se plânge că persoane necunoscute au adus urși în zonă: Este ilegal

"Noi lucrăm la un cod poștal pe persoană. Dacă până acum codurile poştale sunt împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere, credem că e momentul în care să facem un pas digital important și să ne asigurăm că fiecare persoană are propriul cod poștal şi indiferent unde se află persoana respectivă poştaşul să o găsească şi să îi ducă coletul, dacă optează pentru genul ăsta de livrare”, a declarat directorul Poștei Române. Potrivit acestuia, instituția va crea o rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor.  "Vom implementa o rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor. Proiectul este deja în curs de derulare. Noi, ca orice investiție majoră, vrem să o testăm mai întâi și la începutul anului am deschis câteva locații unde testăm acest produs, iar acum suntem în procedură de achiziționare a 3.000 de cutii poștale și 75 ghișee poștale", a precizat Valentin Ștefan. 

Citește și: VIDEO NATO e cu noi! B52 ale Forțelor Aeriene ale SUA au survolat Balcanii în semn de susținere

Întrebat în cadrul interviului citat, cum trebuie să arate serviciul poștal modern, directorul instituției a răspuns că trebuie să fie rapid și convenabil. 

"Serviciul poştal modern trebuie să aibă câteva elemente. În primul rând, trebuie să fie rapid. În al doilea rând, trebuie să fie convenabil. Şi, nu în ultimul rând, trebuie să fie customizat pe nevoile oamenilor", a mai precizat directorul Poștei Române. 

Citește și: Angela Similea, datorii de milioane după al patrulea soț. A vândut o casă. A revenit forțat pe scenă

El a mai spus că Poșta Română va crea o ”rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor”.

Cu toate că le-a numit cutii poștale digitale, șeful Poștei a anunțat că firma de stat e în procedură de achiziționare a 3.000 de cutii poștale și 75 ghișee poștale.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te