Licitaţia Primăriei Iaşi pentru digitalizarea serviciilor publice a fost parţial anulată. Procedura era împărţită în două loturi: refacerea site-ului instituţiei şi crearea unui portal de servicii publice. Cel de-al doilea lot a fost anulat, conform informaţiilor publicate în sistemul electronic de achiziţii publice (SICAP). În sistem se precizează că „au fost abateri grave de la prevederile legislative” care afectează procedura de atribuire sau face imposibilă semnarea unui contract.
Citește și: Columbeanu nu regretă că a pierdut 150 milioane €: La două camere, în chirie, mă simt mai bine
Întrebaţi despre ce abateri este vorba, oficialii Primăriei Iaşi au fost laconici. „Primăria va corecta caietul de sarcini şi-l va republica, ca lot separat, cât mai curând, ca achiziţie de sine stătătoare. Erau câteva inadvertenţe din punct de vedere tehnic şi am dorit să fim mai clari pentru a nu crea confuzii”, a declarat ieri Sebastian Buraga, purtător de cuvânt.
Continuarea, în Ziarul de Iași.