Prețurile biletelor
CFR Călători: 8,3 lei
Regio Călători: 8,1 lei
Transferoviar: 8 lei
Prețurile pentru CFR Călători și Regio Călători pot fi găsite pe site-urile companiilor respective, în timp ce prețul de la Transferoviar a fost comunicat de companie, la o solicitare a HotNews. Reamintim că CFR Călători a spus miercuri că a cerut modificarea unui Ordin de ministru pentru ca tariful să fie redus la 5 lei. Nu se știe când se va întâmpla însă modificarea, așa că prețul va fi de 8,3 lei cel puțin în primele zile.
Pe portalul Infofer sunt încărcate în prezent date despre trenurile a doi operatori: CFR și TFC, dar nu și despre trenurile RC.
Dacă s-ar fi decis că trenurile vor fi Regio, prețul ar fi fost de aproximativ 4 lei, mai apropiat de cel al autobuzelor STB (3,5 lei). Pe cei 19 km viteza medie este de aproape 60 km/h la dus către Otopeni și de 48 km/h la întors. La dus, viteza maximă ce poate fi atinsă este de 100 km/h pe cei 2,9 km de la Mogoșoaia până la racordul cu noua linie și pe restul drumului viteza maximă este 80 km/h.
Legătura directă între Gara de Nord și Aeroport va fi asigurată pe relația București Nord - Mogoșoaia - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (și retur) de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparțin următorilor 3 operatori de transport feroviar de călători:
SNTFC CFR Călători (operatorul național de transport feroviar de călători) - 42 de trenuri, dintre care 20 de trenuri vor circula între orele 0:00 - 10:16 și 22 trenuri, între orele 14:30 - 24:00;
Regio Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 20 de trenuri, dintre care 12 trenuri vor circula între orele 21:50 - 05:36 și 8 trenuri, între orele 09:50 - 14:56;
Transferoviar Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 10 trenuri, dintre care 2 trenuri vor circula între orele 02:30 - 03:36, 6 trenuri între orele 10:30 - 14:16 și 2 trenuri în intervalul 20:30 - 21:36, scrie hotnews.ro.
Pe portalul Infofer sunt încărcate în prezent date despre trenurile a doi operatori: CFR și TFC, dar nu și despre trenurile RC.
Dacă s-ar fi decis că trenurile vor fi Regio, prețul ar fi fost de aproximativ 4 lei, mai apropiat de cel al autobuzelor STB (3,5 lei). Pe cei 19 km viteza medie este de aproape 60 km/h la dus către Otopeni și de 48 km/h la întors. La dus, viteza maximă ce poate fi atinsă este de 100 km/h pe cei 2,9 km de la Mogoșoaia până la racordul cu noua linie și pe restul drumului viteza maximă este 80 km/h.
Legătura directă între Gara de Nord și Aeroport va fi asigurată pe relația București Nord - Mogoșoaia - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (și retur) de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparțin următorilor 3 operatori de transport feroviar de călători:
SNTFC CFR Călători (operatorul național de transport feroviar de călători) - 42 de trenuri, dintre care 20 de trenuri vor circula între orele 0:00 - 10:16 și 22 trenuri, între orele 14:30 - 24:00;
Regio Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 20 de trenuri, dintre care 12 trenuri vor circula între orele 21:50 - 05:36 și 8 trenuri, între orele 09:50 - 14:56;
Transferoviar Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 10 trenuri, dintre care 2 trenuri vor circula între orele 02:30 - 03:36, 6 trenuri între orele 10:30 - 14:16 și 2 trenuri în intervalul 20:30 - 21:36, scrie hotnews.ro.