O cale ferată vitală pentru România, care leagă Bucureștiul de Oradea și mai departe de Europa Occidentală, va fi modernizată cu 1.000.000.000 € ca să „zboare” trenul ca în 1873. Traseul cu multe serpentine feroviare rămâne același ca pe vremea Austro-Ungariei.
Când intră în circulație primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani? Aceste este momentan în probe, însă biletele vor fi puse în vânzare abia peste câteva zile.
Guvernul vrea să ia 23 de locomotive electrice noi pentru CFR, capabile să circule cu 160 km/h, de circa 6.600.000 €/bucata. Germania și Suedia, de exemplu, cumpără însă zeci de locomotive românești, făcute la Craiova, cu circa 2,5-3 milioane € bucata. Au specificații similare.
Intervenție grea la Mehedinți: Pompierii se luptă cu scurgerile de benzină după deraierea vagoanelor.
Un autoturism a fost lovit, duminică după-amiază, de trenul Regio 9013 la o trecere la nivel cu calea ferată în județul Dolj, relatează Antena 3 CNN.