Stațiile nu aveau recepția finala făcută în aprilie, când s-a anulat inaugurarea și rămâne de văzut când se va vota tariful, căci nu se știe la care ședință de consiliu local va intra proiectul la vot. Tariful propus este de 0,8071 lei / kWh fără TVA + 10 % cheltuieli legate de tranzacționarea produselor, servicii de interconectare și comisioane. Așadar, tariful final e de 0,8878 lei fără TVA, respectiv 1,0564 lei cu TVA / kWh pentru serviciul de încărcare a vehiculelor electrice în stațiile de încărcare cu curent alternativ (AC) și curent continuu (DC).
Citește și: 1.600 de noi dosare deschise în Dosarul Colectiv. ISU și Primăria S4 nu vor să plătească daune
Unele stații se află în parcări publice, iar autoritățile atenționează că tariful de încărcare nu cuprinde și plata parcării. Tariful va fi, de asemenea, ajutat când apar scumpiri. 10% din încasări rămân la Smart Charge și reprezintă costul pentru tranzacționarea produselor, serviciilor de interconectare și comisioanele aferente (sistem bancar, operatori de telefonie mobile, integrator plăți, administrare platformă software). Cele 16 stații, câte două în locații, au locul marcat cu verde și sunt exclusiv pentru mașinile care funcționează cu curent. La fiecare stație există panouri informative, atât pentru cardul de încărcare sua codul de încărcare, cât și pentru cei cu aplicația Evgo Smart Charge, familiară utilizatorilor de vehicule electrice.
În municipiul Timișoara au fost înregistrate 2791 de mașini electrice, din care 677 sunt acționate electric și 2114 hibrid, potrivit timisplus.ro.