În septembrie 2014, UEFA a anunțat că Bucureștiul va organiza patru partide de la Campionatul European din 2020. Principalele cerințe erau construirea a patru stadioane și a unei conexiuni directe de la aeroport către centrul orașului.
În martie 2015, guvernul Ponta ne asigura că România își va respecta promisiunile asumate. În decembrie 2016, Liviu Dragnea promitea că va dezvolta infrastructura de transport și în vederea Euro 2020, ba chiar introducea aceast lucru în programul de guvernare.,m,
Apoi, în fiecare an, autoritățile guvernamentale au susținut că totul e în grafic.
Suntem în ianuarie 2019 și nu a început construcția vreunui stadion. Nici măcar toate autorizațiile necesare nu există. Stadionul Rapid încă nu a fost demolat, în timp ce la Dinamo este evident că nu se va face nimic. Lucrurile sunt ceva mai avansate la stadioanele Arcul de Triumf și Steaua, dar nici acolo nu există încă toate autorizațiile. Realizarea unei linii de metrou de la Otopeni la Gara de Nord a fost abandonată, iar începerea lucrărilor la o legătură feroviară este incertă.
O confirmare indirectă a faptului că obiectivele promise nu vor fi realizate este faptul că autoritățile au căutat deja variante de avarie, fiind identificate câteva stadioane deja existente care ar putea fi puse la dispoziție dacă nu vor fi ridicate cele noi.
UEFA a retras, deja, dreptul de a organiza partide la Euro pentru alte două orașe: Cardiff și Bruxelles.
În ianuarie 2019, Bruxelles-ul a fost eliminat dintre orașele care găzduiesc partide din cadrul Euro 2020. Motivul a fost reprezentat de faptul că nu au existat garanții că noul Eurostadium va fi gata la timp pentru organizarea partidelor de la Euro 2020. Ulterior, Cardiff a pierdut posibilitatea de a organiza partide la Euro 2020 în locul orașului Bruxelles. Astfel, Wembley va prelua meciurile care ar fi trebuit să se joace inițial la Bruxelles, apoi la Cardiff.
În schimb, Budapesta este aproape gata. „Hungary Today“ a anunțat că „stadionul Fedrencz Puskas va fi terminat până la finalul anului 2019”. Construcția a început în anul 2016 prin demolarea completă a vechii arene.
Citește dosarul integral „Euro20-20=0”
Stadionul Giulești – Valentin Stănescu
Stadionul național Arcul de Triumf