În programul investiţional al noului guvern pentru următorii opt ani, în dreptul sectorului montan al A8 s-a menţionat sec: „după 2027” . Surprinzător, cea mai mare alocare din POT revine A13, Bacău-Braşov. Asociaţia Moldova Vrea Autostradă a cerut oficial explicaţii privind criteriile de ierarhizare a proiectelor, care au dat peste cap MasterPlanul General de Transport. Autostrada A8 nu este singurul proiect din zonă exclus sau restrâns în Planul Investiţional propus de noul guvern.
Citește și: SUA, gata să-și sporească prezența militară în Europa de Est. Depinde de „mutările” lui Putin
Astăzi e termenul de predare către CNAIR a studiului de fezabilitate realizat de spaniolii de la Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA pentru segmentul montan al autostrăzii A8. Amintim că reactualizarea documentaţiei a fost adjudecată în primăvara lui 2019, iar contractul a fost încheiat în mai la Iaşi pentru suma de 17,6 milioane de lei.
Continuarea, în Ziarul de Iași.