Săptămâna viitoare este programată recepția, iar apoi operatorii feroviari care circulă pe linia Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă vor putea solicita efectuarea de opriri în noua stație.
Pentru realizarea Punctului de Oprire (PO) Patinoar s-au făcut lucrări de evazare la pilele 18, 19 și 20 ale pasajului suprateran pe care se află calea ferată, pentru a sprijini, pe deschiderile formate de acestea, o grindă suplimentară, necesară pentru susținerea peronului.
Două lifturi de acces la gara lui Ion Țiriac
Peronul respectiv, care este situat pe viaduct, are dimensiunile în plan de 80 m lungime și 3,25 m lățime și este finisat cu un sistem de pardoseală din amorsa epoxidică, mortar din rășină epoxidică și nisip cuarțos, au precizat, la solicitarea Club Feroviar, oficialii Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA.
Structura de rezistență a peronului a fost realizată din elemente metalice dispuse spațial (profile laminate), fixate de dala din beton a viaductului prin intermediul ancorelor mecanice. De asemenea, a fost amenajată o copertină cu structură metalică și învelitoare din policarbonat compact.
Accesul la peron este asigurat prin intermediul a două lifturi, situate în interiorul unor tuburi și a unei scări de acces, iar la fiecare capăt al peronului este prevăzută câte o scară de evacuare cu structura din beton armat monolit. (Mai multe amănunte pe Clubferoviar.ro)