CFR SA caută oferte pentru studiul de fezabilitate privind electrificarea a 6 linii feroviare. Valoarea estimată a achiziției este de 38.925.000 lei, fără TVA, iar finanțarea va proveni din fonduri alocate prin Programul Transport 2021-2027
Gara din România unde trenul nu a ajuns niciodată a fost construită începând din epoca Ceaușescu și finalizată imediat după Revoluție. Liniile de cale derată trase în 1987 au fost în mare parte furate, iar clădirea a ajuns parte dintr-o fermă pentru animale.
Sunt percheziții la sediul central al CFR Călători. Se fac cercetări într-un dosar privind fapte de corupție. Printre cei vizați sunt directorul Comercial al CFR Călători, Sorin Preda, și șeful Serviciului Vagoane Speciale (vagoane de dormit, vagoane cușetă și vagoane restaurant-
O investiție impoartantă: Tren de mare viteză Budapesta - Belgrad cu 900.000.000€. CFR merge cu 35 Km/h în Transivania. Linia nu e în întregime electrică în această regiune. Pe ruta Brașov - Târgu Mureș abia începe licitația.
Trenul merge cu 35 km/h între Brașov și Sibiu, pe traseul inaugurat cu mai bine de 130 de ani în urmă, în 1892. Iar CFR nu poate electrifica linia de 35 de ani. După o licitație ratată în 2023, acum a lansat o nouă procedură pentru elaborarea unui studiu de fezabilitate.