„Vrem să ne concentrăm pe ceea ce am numit „Lumea Playboy”, a declarat Ben Kohn, managing partner la fondul de investiții Rizvi Traverse, acționarul majoritar al companiei Playboy, potrivit Wall Street Journal, preluat de Daily Mail.
Ben Kohn a adăugat că Playboy înseamnă mult mai mult decât revista tipărită.
„Playboy Magazine” a fost lansată de Hugh Hefner în 1953, devenind cel mai cunoscut brand din lume.
Discuțiile despre închiderea revistei au apărut la doar două zile după moartea fondatorului, în septembrie anul trecut.
La acel moment s-a anunțat că Rizvi Traverse deține controlul asupra pachetului majoritar de acțiuni al imperiului pentru adulți construit de Hefner și că promisiunea de la vânzare era ca revista să apară câtă vreme trăiește fondatorul acesteia. Fondul Rizvi Traverse, care a investit 207 milioane de dolar în Playboy Enterprises în 2011, are la dispoziție un an pentru a cumpăra restul de 35% dintre acțiuni, cât mai deținea Hugh Hefner.
Fondatorul a funcționat ca un scut pentru redacția revistei, câtă vreme a trăit, dar au existat mereu temeri printre redactori că fondul de investiții va închide revista Playboy imediat ce Hefner va muri.
„Ne-am propus ca anul 2018 să fie unul de tranziție de la o afacere media la una de brand management”, a spus Kohn pentru WSJ, adăugând că „nu sunt sigur că revista tipărită este neapărat cea mai bună cale de a comunica cu consumatorii noștri”.
Acum, acționarul majoritar, fondul Rizvi Traverse, urmărește să preia cele 35% din acțiuni lăsate de Hefner moștenitorilor săi.